מה הופך עסק קטן לגדול?

בעלי עסקים רבים שואלים את עצמם מה הופך עסק קטן לגדול.

הגדרה זו עשויה להשפיע על ההלוואות שניתן לקבל מקרנות מסוימות, על הזמינות של שירותים בנקאיים מסוימים וכן על עמלות שונות ודרישות של הבנק.

במאמר הבא נעניק לכם מידע חשוב שיסייע לכם להגדיל את העסק הקטן שלכם, להתפתח ולהתרחב מבחינה עסקית ולהגדיל את הרווחים שהעסק מניב.

מה הופך עסק קטן לגדול

מה ההבדל בין עסק קטן לגדול?

בעלי עסקים צריכים להבין את ההבדלים בין הגדרות העסקים בישראל. מידע זה יסייע להם להגדיל את העסק שלהם ולהפוך אותו לעסק גדול.

גופים שונים מגדירים עסקים קטנים באופנים שונים. משרד הכלכלה לדוגמה, מגדיר כל עסק שמעסיק עובד אחד – 50 עובדים, עסק קטן. לעומת זאת, הבנקים המסחריים מגדירים כל תאגיד שמסר לבנק דוח שמוכיח שמחזור העסקים שלו נמוך מ5 מיליון לשנה – עסק קטן.

גם עסקים גדולים מוגדרים באופן שונה אצל הגופים השונים. המדינה מגדירה תאגידים שמעסיקים מעל 250 עובדים עם מחזור גבוה מ- 15 מיליון שקל, עסקים גדולים. הבנקים לעומת זאת, מגדירים שעסק גדול הוא כל עסק שלא מסר לבנק דו"ח המצהיר שמחזור העסקים השנתי של העסק נמוך מ- 5 מיליון שקלים.

 

כיצד הופכים עסק קטן לעסק גדול?

על מנת להפוך את עסק קטן לעסק גדול, יש לעבור תהליך מורכב ולהשקיע זמן ומשאבים רבים. על מנהל העסק לבצע השקעה גדולה שעלולה להביא להפסדים בטווח הקצר אך אמורה להשתלם בטווח הארוך בעזרת סבלנות רבה ואורך רוח.

מנהל העסק ישקיע בגיוס עובדים חדשים ובהכשרתם, בשיווק המוצר או השירות שהחברה מציעה, במכירות, בגיוס לקוחות חדשים, ביצירת קשרים עסקיים אפקטיביים ובהענקת שירות טוב ללקוחותיו הנוכחיים. בהמשך, המנהל יפעל על מנת לייעל את העסק בהיבטים שונים לרבות: טכנולוגיה, מקצועיות, הוצאות, ניהול כוח האדם ועוד.

 

מדוע מומלץ לקבל סיוע מיועץ עסקי כאשר מרחיבים את העסק?

כמעט כל עסק בישראל רוצה להתרחב ולהפוך מעסק קטן לעסק גדול, רווחי ומצליח. בדרך כלל, כאשר אדם מקים עסק, הוא שואף להגדיל ולהרחיב אותו וכך להפוך אותו לעסק מוכר שמספק שירותים או מוצרים ללקוחות רבים.

אך לצערנו, תהליך ההתפתחות וההפיכה של העסק הקטן לגדול אינו פשוט משום שהוא כרוך בהשקעת זמן רב ומשאבים וכן, בהתמודדות עם קשיים ובעיות רבות. לפיכך, על מנת לבצע את הרחבת העסק בצורה מקצועית יש להיעזר בשירותי ייעוץ עסקי של חברה מקצועית ומנוסה שיודעת כיצד להתמודד עם הבעיות השונות ועובדת עם עסקים דומים לעסק שלכם.

זקוקים לסיוע מחברת ייעוץ עסקי שיאפשר לכם להרחיב את העסק שלכם בקלות ובמהירות ולהפוך אותו מעסק קטן לעסק גדול?

צרו קשר עם MVP-Business Ltd (אם.וי.פי – בי בע"מ)  – חברת ייעוץ עסקי מקצועית שמעניקה שירותי ייעוץ עסקי לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים.

 

סימון של צמיחה - תמונה להמחשה

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם