מה ההבדל בין עסק שעבר מיתוג לעסק שלא

ישנם עסקים שמסתפקים בלקוחות הקרובים להם מבחינה גיאוגרפית, עסקים שרוצים למתג את עצמם מבחינה ארצית ועסקים שלא

מצליחים להניע ונסגרים לאחר זמן קצר.

מה שמבדיל ביניהם הוא המיתוג העסקי.

המאמר יפרט מה ההבדל בין עסק שעבר מיתוג לעסק שלא.

מה ההבדל בין עסק שעבר מיתוג לעסק שלא

מהם הצרכים של העסק?

על מנת שעסק יתרומם ויהפוך למצליח הוא צריך להיות יצירתי, מקורי וייחודי. ביחד עם זאת, ישנם עסקים רבים הדומים במהות ובתחום שלהם אך לא כולם מצליחים. ההבדל ביניהם הוא היכולת לשווק את עצמם ולמתג את העסק. מכיוון שהתחרות בשוק גבוהה חשוב להשקיע במיתוג עסקי ולא רק במקצועיות, מוצרים איכותיים או מיקום גיאוגרפי אטרקטיבי. בתור צרכנים טבעי שאנשים יפנו לעסק מוכר ובעל מוניטין ועל מנת שיעשו זאת צריך אורך רוח ועבודה מקצועית.

 

מה ההבדל בין עסק שעבר מיתוג לעסק שלא?

עסק שעבר מיתוג עסקי צובר יותר עוקבים ברשתות החברתיות שמשתפים את התכנים או המבצעים שלו, יותר צרכנים ממליצים עליו ומפרסמים חוות דעת לצרכנים אחרים וכך מעגל הלקוחות גדל. מכיוון שכיום המיתוג העסקי נעשה בעיקר ברשתות החברתיות הוא צריך לפנות לקהל היעד של העסק ולהביא אותו בדרכים יצירתיות להיות לקוחות של העסק ולא של המתחרים. בנוסף, לעסק ממותג יש אתר תדמיתי, חנות אינטרנטית, דפי נחיתה וקידום אורגני ששם אותו במקומות הגבוהים במנועי החיפוש שהעיקרי ביניהם הוא גוגל. זאת אומרת שהוא יופיע בעמוד הראשי של גוגל ויהיה קל למצוא אותו. גם האתר עצמו בנוי מתוכן איכותי, קישורים ועיצוב שמייחד את העסק ונותן מענה לצרכנים. לעומת זאת, עסק שלא עבר מיתוג יישאר במקומו ולא יצליח למנף את עצמו בשיטות הישנות שכבר לא עובדות. אם פעם עסק התפרסם מפה לאוזן, היום שיטה זו כבר לא תצליח למנף את העסק. בעסק שאינו ממותג מעגל הלקוחות והמכירות קטנות יותר. עסקים כאלו יכולים להתקיים לזמן מסוים אך לא כולם ישרדו מכיוון שהתחרות במאה ה-21 גדולה יותר מתמיד.

 

ההבדל בין לוגו למיתוג

לוגו הוא הסמליל שעסק בוחר לעצמו על מנת שייצג את העסק בצורה עיצובית. כל עסק מטביע את הלוגו שלו על מוצרים, ציוד משרדי, מתנות ללקוחות או לעובדים ואין ספק שהוא מסייע לשיווק העסק ומבדיל את העסק מעסקים אחרים. למרות שהוא חלק מהמותג העסק לא יצבור לקוחות רק באמצעותו. היקף ההכנסות של העסק יגדל רק באמצעות מיתוג נכון. למשל חברת Genesis למיתוג עסקי ממתגת את העסק לא רק באמצעות לוגו אטרקטיבי המאפיין את העסק בצורה הטובה ביותר, אלא גם מניעה את הלקוחות לפעולה באמצעות אתר תדמיתי, קידום ממומן, קידום אורגני ואמצעים דיגיטליים נוספים שמשפיעים על הגדלת המכירות של העסק. לפיכך, עסק שעובר מיתוג עסקי ישיג תוצאות טובות יותר מאשר עסק שלא.

 

מנייה

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם