בנק משכן – בנק הפועלים

בנק משכן - בנק הפועליםמשכנתאות הן חלק משמעותי מהפעילות הפיננסית של כל בנק, כולם רוצים לקנות דירה לעצמם וכולם צריכים הלוואה לממן את הרכישה.

בנק הפועלים, בהיותו הבנק השני בגודלו במדינה ואחד המוסדות הפיננסיים המשמעותיים ביותר בישראל מחזיק בנתח שוק גדול משוק המשכנתאות ומנהל מערך גדול ומקיף של משכנתאות.

כל ענף המשכנתאות בבנק הפועלים מתנהל תחת השם משכן – מותג המשכנתאות של הבנק שכיום פועל בתור יחידה פנימית של הבנק עצמו ולא בנפרד ממנו.

בעבר בנק משכן היא בנק המשכנתאות של הפועלים ונוהל כחברה בת נפרדת מפעילות הבנק. זהו המודל שהיה מקובל בעבר בישראל כאשר הייתה הפרדה מוחלטת בין חברת האם שהייתה הבנק המסחרי הגדול לבין הבנק למשכנתאות שנוהל בנפרד מבחינה ניהולית וחשבונאית. כיום כאמור משכן כבר איננו בנק בפני עצמו וכל פעילות המותג מתנהלת תחת המטריה הרחבה של בנק הפועלים עצמו ובסניפי הבנק.

פעילותו של בנק משכן

משכן מספק כמובן את כל פתרונות ומסלולי המשכנתא הנפוצים בשוק הישראלי, אגף המשכנתאות של בנק הפועלים משרת אלפי לקוחות פרטיים בכל שנה ונהנה מהגודל והעוצמה הפיננסית של בנק הפועלים וקבוצת אריסון כולה.

משכן אינו פועל בכל סניפי הפועלים אלא במרביתם, ב-101 סניפים יש עמדה של בנק משכן למשכנתאות ללקוחות כל הבנקים. פעילות המשכנתאות של בנק הפועלים מספקת הלוואות ואשראי לציבור בסכומים גבוהים כל שנה של הרבה מעל מיליארד ש"ח. כמובן שהבנק פעיל גם בשוק הנדל"ן המסחרי והמוסדי בהלוואות מימון גדולות לפרויקטים גדולים ומשכנתאות לשוק העסקי.

מוצרים ושירותים מיוחדים של בנק משכן

משכן יכול בזכות גודלו ועוצמתו הפיננסית להציע ללקוחותיו מגוון מסלולים ושירותים מיוחדים כדי למשוך את הציבור לקחת משכנתאות דרך הבנק לעומת המתחרים. מדובר על מסלולים ושירותים שחורגים מגבולות מסלולי המשכנתא הרגילים של סוגי ריבית, הצמדות ותנאי ההחזר הרגילים.

  • זירוז תהליכי המשכנתא באמצעות מערך שליחויות למסמכים משפטיים ומקצועיים ישירות ללקוח ואל הבנק או כל גורם רלבנטי אחר.
  • בנק משכן מציע ללקוחותיו שכבר לקחו משכנתא לבחור חודש אחד בשנה שבו ייקחו "חופש" מהמשכנתא – חודש שבו אפשר לא לשלם את ההחזר החודשי בלי לספוג ריבית פיגורים או קנסות אחרים.
  • חופשת לידה מהמשכנתא למשפחות שנולדו להם ילד או ילדה חדשים. משכן מאפשר ללקוחותיו להפסיק לשלם את ההחזרים החודשיים למשך שלושת חודשי חופשת הלידה בהם האישה אינה עובדת.
  • משכנתא גמישה ומתחשבת- בנק משכן מאפשר לבחור במסלול משכנתא גמיש שמאפשר עצירה לתקופות מוגדרות של ההחזרים החודשיים אם לוקחים חופשה או מרגישים לחץ פיננסי גדול מדי או לחלופין החזר גדול יותר עם קבלת סכומי כסף שחורגים מההכנסה הרגילה.
  • הטבות של משכן לבנייה ירוקה או למימון מערכות חשמל סולאריות בבניית הבית.

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים