איך מחליטים איזו משכנתא לקחת

שמעתם על הרבה זוגות חברים שכבר קנו דירות בשנים האחרונות וגם אצלכם העניין הזה מתחיל לבעור? רוצים להיות בטוחים שאתם עושים עסקה טובה וכי בסופו של דבר, אחרי שהשנים תעבורנה, תוכלו ליהנות מדירה שתניב לכם רווחים יפים? אם כך, אתם לא לבד. רוב האנשים בישראל מעדיפים להיות בעלי נכסים, בין אם מדובר על נכסים למגורים ובין אם מדובר על נכסים להשקעה. מה שכן, כולנו יודעים שהנדל"ן כאן מאוד יקר ולכן עולה השאלה כיצד נוכל לעמוד במימון של רכישת נכס מסוים. זה נשמע מוכר? אתם על סף ייאוש למרות שאתם עובדים וחוסכים כבר שנים רבות? ההורים של שניכם רוצים לעזור אבל זה לא מספיק? אם כך, זה הרגע לפנות אל הבנק ולבדוק האם הוא יסכים לכם לתת משכנתא לרכישת הדירה שמוצאת חן בעיניכם. אומנם זה נכון שלקחת משכנתא זה להתחייב וזה גם אומר שצריך להציג בפני הבנק את כל המסמכים שצריך, אך יחד עם זאת, עבור רבים מאיתנו זו הדרך היחידה לרכוש דירה ולכן שווה לבדוק האם זה יתאים גם לכם.

איך מחליטים איזו משכנתא לקחת

חושבים על העתיד

אם קראתם כל מידע אפשרי על עולם המשכנתאות בישראל ורק הלכתם לאיבוד, אתם יכולים להיות רגועים, כי זה קורה לכולם. אם בעבר לקחת משכנתא זו הייתה פעולה יחסית פשוטה כי לא היו הרבה מאוד מסלולים ואפשרויות, הרי שהיום זה באמת עולם ומלואו. תוכלו לבחור לא רק כמה לבקש מהבנק, אלא גם איך לפרוס את ההחזר, למה המשכנתא שלכם תהיה צמודה ומה ישפיע על הריבית שתשלמו. כמו כן, יש היום גם אפשרות לבצע מחזור משכנתא ולעבור בין מסלולים שונים, מה שמסביר מדוע האדם הממוצע עלול ללכת לאיבוד נוכח כל כך הרבה אפשרויות. לכן אנחנו רוצים להזכיר לכם: משכנתא לא לוקחים, משכנתא מתכננים. זה אומר שהחיים שלנו דינאמיים ומשתנים, שכן כושר ההחזר שלכם היום יהיה שונה מאוד מכושר ההחזר שלכם בעתיד. לכן כדאי לעשות את כל החישובים הנדרשים וגם לתת את הדעת על השאלה האם תרצו להרחיב את המשפחה או לא. כל ילד שמגיע למשפחה מביא איתו לא רק הרבה שמחה אלא גם הוצאות, דבר שישפיע על כושר ההחזר החודשי שלכם בעתיד. יש לקחת בחשבון את כל הנתונים הללו ובהתאם להם לבחור את הדיל הנכון לכם.

ווילה

אל תוותרו על ייעוץ

מתלבטים ולא יודעים באיזה מסלול משכנתא לבחור? פניתם אל כמה בנקים שונים ובכל מקום הציעו לכם אופציה אחרת? אם כך, כדאי שתבדקו כעת מה יתאים לכם יותר. אם לא פשוט לכם לקבל את ההחלטה נכונה לכם בהחלט כדאי יהיה לפנות עוד היום אל חברה שנותנת שירותי ייעוץ משכנתאות, שכן ייעוץ בתחום הזה יכול לקצר תהליכים וגם לחסוך הרבה מאוד כסף. זה נכון אומנם שתשלמו על הייעוץ עצמו, אך מצד שני, אם זה מה שיעזור לכם לחסוך לא מעט כספים בעתיד על ריביות, מדוע לא לעשות זאת? חשוב כמובן לבדוק שאתם פונים אל יועצים שבאמת תוכלו לסמוך עליהם שכן גם בתחום הזה, כמו בכל תחום בחיים, דרושים ניסיון ומקצועיות.

לאתר שקוף: https://www.shakoof.org.il

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם