איך לקבל הלוואה מיידית למוגבלים בבנק

חשבון בנק מוגבל הוא מצב של מלכוד כספי אשר פוגע באיכות החיים של בעליו.

יש לו קושי לתפקד מול גופים שונים במדינה והיכולת להתנהל כלכלית ברמה הבסיסית והיום-יומית נפגעת.

זאת בעיה שלא מעט אנשים מתמודדים איתה, אבל לכל בעיה יש גם פתרון, אפשר לקבל הלוואה מיידית גם כשאתם מוגבלים בבנק, איך תוכלו לעשות זאת? מיד תגלו.

איך לקבל הלוואה מיידית למוגבלים בבנק

הכירו, הלוואה חוץ בנקאית לשירותכם.

כשהחשבון שלנו ידוע לבנק בתור חשבון בנק מוגבל אין לנו דרך לקבל דרכו הלוואה לא משנה מה, ופעמים רבות נמצא את עצמנו מיואשים ומתוסכלים. אך אל דאגה, לשם כך אפשר להיעזר בשירותי הלוואה פרטית (שנקראת גם הלוואה חוץ בנקאית) בגופים חוץ בנקאיים שונים אשר נותנים שירותי הלוואות למוגבלים.

 

מי נחשב כמוגבל בבנק?

מגבילים חשבון בנק כאשר אותו חשבון עובר את המכסה השנתי של עשרה צ'קים שלא כובדו, כלומר אם בתקופה של שנה קרה מצב שבו הוחזרו עשרה צ'קים, הבנק יסמן אתכם כחשבון מוגבל.

בעקבות כך יגבילו אתכם על ידי חסימת אמצעי תשלום שונים כמו כרטיסי אשראי והמחאות ואפילו צמצום או ביטול מלא של מסגרת האשראי בחשבון.


מה ההבדל בין הלוואה מבנק להלוואה חוץ בנקאית?

ההבדל נמצא קודם כל בשם, הלוואה חוץ בנקאית, כשמה, נעשית דרך גופים חיצוניים שאינם בנקים כמו חברות כרטיסי אשראי, חברות ביטוח וכדומה. החזר התשלומים לרוב יהיה לטווח קצר יותר משל הבנקים אך הסיכוי לקבל אותה גבוה יותר ולכן מתאימה לאנשים שהחשבון בנק שלהם מוגבל.


איך זה עובד?

התהליך יכול לקחת מספר דקות באופן מקוון ואפשר לבצע אותו דרך האינטרנט. תתבקשו למסור מידע על ההלוואה המבוקשת – סכום וסיבת ההלוואה, נתונים מזהים שלכם כגון: פרטי חשבון הבנק שלכם או מספר כרטיס האשראי.

אחד מהתנאים לקבלת הלוואה זו היא בדיקת דירוג האשראי שלכם אשר יעיד על ההיסטוריה הפיננסית שלכם. לאחר מילוי הפרטים הללו תצטרכו לחכות לתשובה סופית.

 

מתי אפשר לפנות לקבלת הלוואה חוץ בנקאית?

במצבים של סגירת אפשרויות שנעשו על ידי הבנק שלכם. כשהחשבון מוגבל קשה עד בלתי אפשרי לקבל הלוואה מהבנק, לשם כך נוצרו הלוואות חוץ בנקאיות שנלקחות בדרך כלל לצורך סגירת חובות. הן נעשות באופן מידי וכמעט לא מצריכות בירוקרטיה כמו אצל הבנק.

 

אז איך אפשר לקבל הלוואה מיידית למוגבלים בבנק?

באמצעות תהליך קצר שמתבצע דרך האינטרנט ואחרי שיצרתם קשר עם הגוף החיצוני שדרכו אתם מעוניינים לקבל הלוואה.

ההלוואות החוץ בנקאיות יהיו בדרך כלל עם ריביות גבוהות יותר מהסיבה הפשוטה שלא מכירים אתכם כל כך כמו בבנקים, אך במקרה שאתם חייבים את ההלוואה, אותם הגופים יעמדו לשירותכם והסיכוי לקבל אותה באופן זה הוא גבוה יותר כשדרך הבנק זה כבר לא אפשרי.

שטרות של דולרים

 

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם