ייעוץ משכנתא אובייקטיבי

אין ספק שעבור ישראלים רבים אחד מהחלומות הגדולים ביותר הוא לקנות דירה. עם זאת, בכל יום שומעים מחדש כיצד מחירי הדיור עולים, מה שמוביל לכך שאפילו כאשר אנחנו עובדים שנים על גבי שנים, עדיין אין לנו כסף. זה נשמע לכם מוכר? החלטתם לא לוותר, קיבלתם עזרה מההורים וכעת אתם חושבים לפנות אל הבנק לצורך קבלת משכנתא? אם כך, כדאי שתעצרו לרגע. אומנם זה נכון שכנראה גם במצב שלכם, כמו אצל רוב הישראלים, לא תהיה אפשרות אחרת על פני משכנתא, אך מה אתם באמת יודעים על הנושא הזה? והאם אתם יודעים באיזה מסלול של משכנתא כדאי לכם לבחור? האמת היא, שרוב האנשים יענו על כך בשלילה. העניין הוא שבישראל של היום יש כל כך הרבה אפשרויות ומסלולים, עד כי האדם הממוצע מן השורה עלול ללכת לאיבוד. מצד שני, האם זה שאתם לא מבינים בתחום אומר שעליכם לוותר על החלום? התשובה היא כמובן לא, והפתרון הוא ייעוץ משכנתא אובייקטיבי.

ייעוץ משכנתא אובייקטיבי

מפגש ייעוץ

למה כדאי לקחת ייעוץ משכנתא?

אתם עדיין מתלבטים האם האפשרות של ייעוץ משכנתא זו יכולה להיות בחירה טובה עבורכם או לא? אם כך, כדאי שתדעו שהתשובה היא תמיד כן. מה שכן, כדאי לדעת שלא מדובר על אותו ייעוץ משכנתא שהבנק יכול לתת לכם. העניין הוא פשוט: כנראה שייעוץ המשכנתא שהבנק ייתן לכם יוביל אתכם לקחת את המשכנתא הכי גרועה מבחינתכם, והסיבה לכך ברורה, שכן הבנק מבחינתו חושב על האינטרסים שלו. הוא רוצה להרוויח כמה שיותר מהעובדה שאתם זקוקים לעזרתו ולכן הוא כנאה לא בדיוק יחשוב על החיסכון שלכם. לעומת זאת, אם תפנו אל יועץ משכנתא מוביל, הוא כן יחשוב עליכם. זה אומר שהוא יעזור לכם להבין מהן היכולות הכלכליות שלכם היום והכי חשוב, הוא יעזור לכם להבין כמה כסף תוכלו לשלם בעתיד על המשכנתא. כאשר לוקחים שירותי ייעוץ משכנתא אישיים הדברים נראים אחרת, כי קורה הדבר החשוב ביותר: המשכנתא מתאימה לכם ולא אתם מתאימים את עצמכם אליה.

איך לבחור יועץ משכנתאות מוביל?

הקושי הרבה פעמים הוא לא להחליט האם אתם רוצים לקבל שירותי ייעוץ משכנתאות, אלא לבחור את אנשי המקצוע הכי טובים שיש. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק את הנושא לעומק, כי גם בתחום הזה אנחנו יכולים לראות שיש מומחים טובים וגדולים יותר מאחרים. למעשה שווה לברר כמה שיותר פרטים, כמו לדוגמא:

  • האם מדובר על יועץ מנוסה?
  • האם היועץ מומלץ על ידי לקוחותיו האחרים?
  • האם השירות נקודתי או 365 ימים בשנה?
  • כמה יעלה לכם השירות?
  • האם מדובר על איש מקצוע שעובד בצורה חוקית?

אל תהססו לשאול את כל השאלות שצריך על מנת שתוכלו לקבל את התשובות להחליט לאיזה יועץ משכנתאות באמת כדאי לכם לפנות.

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם