האם כדאי להשקיע בקבלת יעוץ משכנתא?

לקחת משכנתא צמודת אג"ח עבור רבים מאיתנו זה אחד מהצעדים הכי גדולים שנעשה בחיים, שכן לא מדובר על סכום נמוך. זה אומנם נכון שבוודאי תגיעו עם ההון העצמי שלכם וגם עם לא מעט עזרה מההורים, אך בסופו של דבר כולנו צריכים לפנות אל הבנק ולבקש ממנו הלוואה. יש מי שינצל את מלוא האפשרות שלו מבחינת ההלוואה שהבנק יכול להעניק לו ויש מי שיעדיף לקחת כמה שפחות כסף. מה שבטוח זה שכולנו נרצה לעשות הכול כדי להיות בטוחים שבחרנו מסלול נכון וכדי לדעת שנוכל באמת לעמוד בהחזרים. הכול נשמע לכם כמו סינית? אתם לא יודעים בכלל מאיפה להתחיל את כל הבירור החשוב הזה? אם כך, זה הזמן לפנות אל חברה מקצועית שתיתן לכם שירותי ייעוץ משכנתא. כמובן שגם הבנק יתנדב לתת לכם שירות כזה, אך בסופו של דבר הבנק יחשוב לפני הכול על האינטרס האישי שלו. כלומר, הבנק ירצה להרוויח כמה שיותר מהריבית שתשלמו לו על ההלוואה ולכן לא בטוח שלקבל מגרום כזה ייעוץ משכנתא זו בחירה נכונה.

האם כדאי להשקיע בקבלת יעוץ משכנתא?

איך לבחור חברה מקצועית שתעניק לכם ייעוץ משכנתא מועיל?

 

הדבר הברור היחיד הוא שאתם רוצים לקבל ייעוץ משכנתא ממישהו שבאמת יוכל לעזור לכם ולדאוג לאינטרסים שלכם. לכן זה מה שצריך להנחות אתכם כאשר אתם מחפשים את הגורם שיעזור לכם, וכפי שראינו, הבנק זו לא תמיד אופציה טובה. מצד שני, כאשר יש כל כך הרבה חברות שיכולות להעניק לכם שירות ועזרה בתחום, זה טבעי שתלכו לאיבוד ולא לגמרי תדעו אל מי כדאי לכם לפנות. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק מספר פרטים לגבי כל חברה שמציעה שירותי ייעוץ משכנתאות, כמו לדוגמא:

 

  • מי היועצים שיתנו לכם את השירות?
  • האם לכל יועץ משכנתא בעובד בחברה המדוברת יש תעודה שמוכיחה שיש לו ידע בנושא?
  • מה כולל הייעוץ והאם מדובר על פגישה אחת בלבד או יותר?
  • האם זו חברה מוכרת ומומלצת?

 

ייעוץ משכנתא יכול להשפיע רבות על המשך קבלת ההחלטות שלכם בדרך לקניית הדירה ומכאן נובעת החשיבות שלו. לכן לא כדאי להתפשר ומומלץ לפנות רק אל חברה אמינה ורצינית ביותר.

 

כמה תשלמו על שירות מסוג כזה?

 

כמובן שעל שירותי ייעוץ משכנתא, כמו על כל שירות אחר בעולמנו, תשלמו כסף. עם זאת, לא תמיד ייעוץ משכנתא חייב להיות יקר מאוד כי יש גם תחרות בתחום הזה. ההמלצה שלנו היא בכל זאת להשקיע קצת בהשוואת מחירים, למרות שבוודאי יש לכם הרבה משימות שאתם טרודים בהם, כי השוואת מחירים מסייעת לחסוך. ייעוץ משכנתא יעזור לכם להימנע מטעויות בעתיד אבל זה עדיין לא אומר שחובה לשלם על כך הון עתק ובהחלט כדאי שתקבלו כמה הצעות במקביל.

 

לקבלת ייעוץ מקצועי בנושא: https://www.shakoof.org.il

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם