מהו ביטוח צלילה RDI ולמי הוא מיועד?

כמו כל ביטוח, גם ביטוח צלילה נועד לאפשר לנו תמורת תשלום נמוך לא להגיע למצב שבו אנחנו מפסידים כסף רב רק בגלל אירוע חד פעמי. בעוד שביטוחים על טיולים או על דברים אחרים ניתנים כמעט בכל סוכנות ביטוח, ביטוח צלילה הוא ביטוח ייחודי שלא כל סוכנות מאפשרת לכם לרכוש. אנחנו כאן כדי לספר על ביטוח הצלילה של חברת RDI. 

 

ביטוח צלילה

צלילה נחשבת לענף ספורט ופנאי פופולרי בעולם ובמיוחד במדינת ישראל. העיר אילת נחשבת למוקד עלייה לרגל עבור צוללנים רבים, והישראלים מנצלים את החופים המיוחדים של העיר כדי להנות מצלילה איכותית. בצלילה יש סיכון שאי אפשר להתעלם ממנו כמו גם שימוש בציוד יקר שעלול להינזק תוך כדי הצלילה. זו הסיבה שאם אתם מתכננים לצלול אל תוותרו על ביטוח איכותי.

ביטוח צלילה

למה דווקא RDI

ביטוח צלילה RDI הוא ביטוח הצלילה המוביל בישראל. חברת RDI מחזיקה בניסיון רב שנים במתן כיסוי ביטוחי לצוללנים בארץ ובעולם כולו. החברה מאפשרת לכם להנות ממגוון פוליסות שיתאימו בדיוק לצרכים שלכם, וזאת תמוך מטרה לאפשר לכל ישראלי לצלול בצורה בטוחה, להיות מבוטח, ולעשות את שני הדברים הללו בלי לקרוע את הכיס.

 

כמה זה עולה לנו

המחיר של הביטוח משתנה כמובן לפי הפוליסה, כאשר ללקוחות פרטיים RDI מציעה שני מסלולים מרכזיים. המסלול הראשון הוא ביטוח צלילה שנתי שמיועד למי שצוללים לעיתים קרובות. המחיר שלו יהיה 229 ₪, והוא תקף בכל העולם. אם אתם רוצים לבטח את עצמכם לצורך תקופת צלילה מצומצמת ישנה פוליסה שתקפה למשך שבועיים ותעלה לכם 136 ₪ בלבד.

כמה זה עולה לנו

על מה חשוב להקפיד

ברכישה של ביטוח צלילה יש שני דברים שאתם צריכים לבדוק. הראשון הוא מה ההיקף של הפוליסה, כלומר מה היא בדיוק מכסה לכם. ככל שהפוליסה מכסה יותר מקרים כך היא גם יותר יקרה, אך מנגד, במקרה שבו תצטרכו להפעיל את הפוליסה היא תאפשר לכם להימנע מהפסד משמעותי. דבר נוסף הוא הזמן של הפוליסה.

ביטוח תקף לזמן מסוים כפי שהגדרתם אותו כאשר רכשתם את הביטוח. עליכם לוודא שאם לא צוללים מחוץ לחלון הזמן שבו הביטוח תקף, שכן במידה ותעשו את זה הביטוח לא יחול על הצלילה הזו. היתרון בביטוח של RDI  הוא שאתם יכולים בכל רגע להיכנס לאתר של החברה ולהאריך את הביטוח כדי שהוא תקף בזמן שמתאים לכם.

 

לסיכום

אם גם אתם מאוהבי הצלילה, הדבר החשוב ביותר הוא שתשמרו על עצמכם ועל הציוד שלכם במהלך הבילוי. הדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא פשוט לרכוש ביטוח צלילה של חברת RDI. החברה מעניקה ביטוחי צלילה למגוון גופים, והיא מאפשרת גם ללקוחות פרטיים לרכוש את הפוליסות שלה. כל מה שנותר לכם לעשות זה להיכנס לאתר של החברה ולמצוא פוליסה מתאימה.
מהו ביטוח צלילה RDI ולמי הוא מיועד

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם