מה העלות של ביטוח מחלות קשות

השוואה בין ביטחים היא דבר חשוב, במיוחד כאשר אנחנו מדברים על ביטוח מחלות קשות. המחלות הללו עלולות להוביל כל מי שלוקה בהן למצב כלכלי מורכב, והמטרה של הביטוח היא בדיוק למנוע את המצב הזה. את המחלה עצמה אי אפשר לחזות, אולם ניתן להקדים תרופה לחלק מהבעיות שהיא עלולה לעורר. כאן נספר לכם על המחיר שיעלה לכם ביטוח מחלות קשות.

 

ביטוח מחלות קשות

במדינת ישראל לכל אזרח יש ביטוח בריאות ממלכתי. המטרה של הביטוח הזה היא למנוע מצב שבו אדם לא מקבל טיפול רפואי הולם מסיבות כלכליות. עם זאת, חשוב לדעת שהביטוח הזה לא מכסה כל מצב, וכאשר אנחנו מדברים על מחלות קשות, יש מהן כאלו שבמקרה וחליתם בהן חלק מעלות הטיפול תוטל עליכם.

יתר על כן, אותן מחלות גם עלולות להוביל למצב כלכלי קשה בשל התועפות הנלוות להן, ולכן הביטוח הזה הוא בעל חשיבות כל כך גדולה. כדי שתוכלו גם להנות מביטוח איכותי וגם לא לקרוע את הכיס, מומלץ לבצע השוואת ביטוח מחלות קשות. לפני כן, בואו נבין מה סדר הגודל של המחירים.

ביטוח מחלות קשות

כמה זה עולה לנו

המחיר של ביטוח בריאות הוא דבר שקשה לחזות כפי שמיד נסביר לכם, אולם סדר הגודל של המחירים הוא כמה עשרות שקלים בחודש. יש ביטוחים שהתעריף עליהם יהיה לפני יום, ואילו ביטוחים אחרים נקבעים לפי חודש. בכל מקרה, העלות לא אמורה להיות הרבה יותר מכך. שני הפרמטרים המשפיעים ביותר על ביטוח מחלות קשות הם גיל המבוטח וכמובן הבריאות שלו.

 

גיל ומצב בריאותי

השכיחות של מחלות קשות עולה בקרב אנשים מבוגרים. לאור זאת, המחיר של הביטוח יהיה גבוה יותר ככל שהגיל של המבוטח גבוה יותר. בנוסף, יש מחלות קשות שאחוז השכיחות שלהן בקרב אנשחם לא בריאים הוא גבוה יותר, ולכן לפני שאתם רוכשים פוליסת ביטוח בריאות יהיה עליכם להציג את המצב הרפואי שלכם. רק לאחר מכן יקבעו עבורכם את גובה התשלום המדויק.

 

מהי רמת הכיסוי

למרות שהמחיר הוא נתון חשוב, בכל הנוגע לביטוח מחלות קשות יש לבדוק גם את רמת הכיסוי שהביטוח מעניק לכם. במקרים רבים פוליסה זולה יותר היא כזו רק מפני שרמת הכיסוי שהיא מעניקה לכם נמוכה יותר. פערי מחירים לא משמעותיים לא מצדיקים רכישה של פוליסה לא מקיפה, שלא תעמוד לעזרתכם בעת מחלה קשה.

 

לסיכום

ביטוח מחלות קשות נועד למנוע מצב שבו מחלה קשה לא מקבלת את הטיפול הראוי לה מסיבות כלכליות. בניגוד למחלות רגילחות שעבורן ביטוח בריאות רגיל מספיק, במחלות קשות המצב שונה. מחיר הביטוח משתנה לפי המצב הרפואי שלכם וכמובן לפי הגיל של המבוטח. לפני שאתם רוכשים פוליסה מומלץ לא רק לבדוק את המחיר שלה אלא מה רמת הכיסוי שהיא מעניקה לכם בעת הצורך.

ביטוח מחלות קשות

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם