מה חשוב שיהיה במשרדו של יועץ המשכנתא?

עיצוב וארגון של משרדים אינו עניין של מה בכך. מי שמכירים בתחום מקרוב, יודעים כי מדובר בהליך שמתבצע תוך בירור מעמיק אודות הצרכים שנוגעים לתחום העיסוק של המשרד. עובדה זו ידועה לנו, אך לא מוכרת מספיק לאחרים.

החלטנו להעלות את המודעות בנושא ולהוציא סדרת מדריכים שתציג בכל פעם את האבזור התואם לכל בעל מקצוע. הפעם, במדריך החמישי בסדרה, נציג בפניכם את הפריטים שחשוב שיהיו במשרדו של יועץ משכנתא. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע החיוני בנושא.

 

הדבר ה – 1 שחייב להיות במשרד שכזה: שלט עם שם

לקוחות שנכנסים למשרד של יועץ משכנתא, עשויים לעבור אצל כמה עובדים שונים, עד שאלה יגיעו אל היועץ עצמו. מדובר במרבית המקרים בעובדים שעוסקים בתחומים הבאים:

  • מזכירות
  • ראיית חשבון
  • מנהל משרד

נוכחות של שלטים מסודרים במקום תאפשר ללקוחות לפנות אל העובדים בדרך ארץ, מבלי לבקש את שמם.

משרד יועץ משכנתאות

הדבר ה – 2 שחייב להיות במשרד שכזה: לוח מחיק מזכוכית

אי אפשר לכתוב מדריך מקיף שעוסק בדברים שחייבים להיות במשרד של יועץ משכנתא ולא לכתוב מילה או שתיים על לוח מחיק זכוכית. שכן, זה ידוע שיועצי משכנתא מראים ללקוחות שלהם לא פעם את מסלולי המשכנתא השונים, תוך שהם מציירים אותם על גבי פלטה כלשהי.

שימוש בלוח מחיק מזכוכית מקנה להליך מראה מקצועי הרבה יותר ומאפשר ללקוחות לראות באופן ויזואלי את סוגי המשכנתאות שעומדות בפניהם. רגע לפני שנעבור לדבר ה – 3, נציין בפניכם שההמלצה שלנו היא לבחור בלוח גדול, שיאפשר להציג את כל המסלולים מבלי למחוק כמה מהם בכל פעם.

 

הדבר ה – 3 שחייב להיות במשרד שכזה: טושים ממותגים

כדאי להציב טושים ממותגים לצד הלוח שבחרתם. שכן, כתיבה על גבי לוח מחיק גדול או בינוני תצריך לא פעם שימוש בטושים ייעודיים. ברגע שתעשו שימוש בטושים ממותגים, אתם תעבירו מסר חשוב מאוד לכל מי שצופה בכם. שכן, מבלי שהוא ישים לב בכלל, הלוגו של העסק שלכם ייטמע בתת מודע שלו ויישאר שם לאורך זמן.

לוח מחיק גדול

הדבר ה – 4 שחייב להיות במשרד שכזה: מטבח מאובזר

כל משרד של יועץ משכנתאות צריך להכיל מטבח מאובזר שיכלול את הפריטים הבאים:

  • מכונת קפה
  • מכשיר למזיגת מים מינרליים
  • כוסות חד פעמיות ורב פעמיות

שכן, הלקוחות שיגיעו אל המשרד עשויים למצוא את עצמם ממתינים עד לקבלת השירות. בזמן זה, נהוג לאפשר להם ליהנות מכוס מים קרים או קפה שיעורר אותם לקראת הפגישה.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים מה חשוב שיהיה במשרדו של יועץ משכנתא. בשלב זה נותר לכם רק ליישם את הדברים שצוינו לעיל ולגלות שהמשרד שלכם מאובזר דיו. נאחל כעת שהמשרד שלכם יכיל את כל הדרוש ויקבל את העובדים והלקוחות בסבר פנים יפות.

משרד יועץ משכנתאות

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם