הכירו את הכלים שיעזרו לכם בתהליך בוררות

מי שצפויים לעבור הליך הבוררות בקרוב, צריכים להכיר בכלים חשובים שיעזרו בהליך. מדובר בעובדה שידועה בקרב העוסקים בתחום המשפט. מדריך זה יסייע לגולשים שלא עוסקים בתחום זה באופן יום יומי, כדי שיתאפשר להם להכיר בכלים ולעבור את ההליך בהצלחה. הישארו כאן ותצאו עם האינפורמציה שתעשה לכם סדר.

 

ההגדרה של הליך הבוררות

חשוב להציג תחילה את ההגדרה של "בוררות", כדי ליישר קו עם מי מהגולשים שלא מכירים בהליך מקרוב. נציין שזו שיטה שמאפשרת לפתור סכסוך בין צדדים מבלי להכניס את בית המשפט לתמונה. הצדדים שהחליטו לקחת חלק בהליך הבוררות, יוכלו להציג את הטענות והעמדות שלהם בפני הבורר שיסייע בפתרון הבעיה.

כלי מספר 1 – אתרים שעוסקים בתחום המשפט

הרשת מאפשרת לנו לקבל אינפורמציה במגוון תחומים מכל כיוון. מדובר בכלי שחשוב שתכירו מקרוב, כדי שתוכלו לקרוא את כל הפרטים החשובים על הליך הבוררות. מדובר בין היתר בגלישה לאתרים שעוסקים בתחום המשפט. אלה יאפשרו לכם להכיר מקרוב את תקנות הבוררות, ההליך עצמו ויקנו לכם טיפים חשובים לבחירה נכונה בבורר וכו'.

כלי מספר 2 – לשונית הביקורות של גוגל

בחירה בבעל מקצוע מכל סוג שהוא מצריכה בירור מעמיק אודות טיבו, הניסיון והמקצועיות שלו. עובדה זו באה לידי ביטוי גם בהליך הבוררות. נדגיש שמוטלת עליכם האחריות בבחירת בורר בעל ניסיון רב בתחום הרלוונטי שהוביל להליך הבוררות. מלבד זאת, יש לבדוק שהוא מכיר את התקנות באופן מעמיק. דעו שהחוק אינו קובע תנאים מסוימים למינוי הבורר, כך שאתם לקחת את הזמן ולקרוא פרטים אודות הבורר הנבחר, ולבחור בסופו של דבר את מי שיתגלה כמתאים ביותר. נציע לכם להשתמש בכלי המומלץ ביותר – לשונית הביקורות של גוגל. שכן, זו תאפשר לכם לקרוא חוות דעת מגוונות שנכתבו על ידי מי שעברו הליך בוררות מול בורר מסוים.

 

איך משתמשים בכלי? בקלות!

עליכם לערוך חיפוש בגוגל אחר בורר ששמעתם עליו בעבר. לאחר מכן, תוכלו להיכנס ללשונית הביקורות שמופיעה בצד המסך ולעבור בין חוות הדעת שנכתבו אודותיו. נמליץ לשים לב לפרטים הבאים בעת הגלילה:

  • התאריך שבו נכתבה הביקורת
  • הדירוג שניתן לבורר (בין כוכב אחד ל – 5 כוכבים)

 

כלי מספר 3 – ספרות מקצועית

לא ניתן להרחיב אודות הכלים שיעזרו לכם בהליך הבוררות, מבלי להפנות אתכם לספריה המקומית. שכן, שם תמצאו מגוון עצום של ספרים שיאפשרו לכם להכיר בהליך מקרוב. חשוב לציין שכלי זה אינו מתאים לכל אחד, כך שחשוב שתבדקו מראש אם מדובר באפשרות שנכונה לכם.

 

השורה התחתונה

כל אדם שצפוי לקחת חלק בהליך בוררות צריך להכיר ב – 3 הכלים שהוצגו לעיל. שכן, אלה יעזרו לעבור את ההליך המורכב בקלות יחסית. בשלב זה אתם מכירים במידע, כך שנותר לנו רק לאחל שתעברו את ההליך בקלות ובמהירות.

בוררות

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם