למה כדאי להעזר בעורך דין כאשר מגישים בקשת משכנתא לזכאים?

שוקלים לרכוש דירה ולקחת משכנתא מהבנק? חשוב שתבדקו קודם אם אתם זכאים למשכתנא לזכאים ממשרד השיכון והבינוי! באמצעות שכירת עורך דין תוכלו לבדוק את זכאותכם על מנת למצות את הזכויות שלכם ולאפשר לעצמכם את חלום הדירה הראשונה. למה כדאי להעזר בעורך דין כאשר מגישים בקשת משכנתא לזכאים? על מנת שידאג כי מיציתם את כל זכויותיכם וצלחתם בהצלחה את התהליך הבירוקטי. 

 

זכאות למשכנתא ממשרד הבינוי והשיכון

ישראלים רבים אינם מודעים לעובדה כי ייתכן והם זכאים להקלה במשכנתא ממשרד הבינוי והשיכון, מה שיכול מאד להקל מאד על רכישת הדירה הראשונה בחייהם או כדי לרכוש דירה באיזור עדיפות לאומית. במידה ואתם עונים על הקריטריונים של המשרד, רצוי להצטייד בעורך דין בתחום דיני מקרקעין אשר יכול לסייע רבות לצלוח את ההליך הבירוקרטי, לעזור לכם למצות את הזכויות שלכם ולייעץ לכם בכל הקשור ללקיחת המשכנתא והתנאים המועדפים עבורכם ללקיחתה. לפרטים נוספים פנו אל אתר משפטיפ לייעוץ והכוונה משפטית נוספת ומציאת עורך הדין המתאים https://www.netlawyers.co.il.

משכנתא

למה כדאי להעזר בעורך דין כאשר מגישים בקשת משכנתא לזכאים?

הסיבה העיקרית להצטיידות בעורך דין כאשר מגישים בקשת משכנתא לזכאים היא העזרה הרבה שתוכלו לקבל עם הנסיון הרב והמודעות להליכים הבירוקרטים מול משרד השיכון והבינוי, וכמובן לכל מקרה שבהם הבקשה שלכם לא תאושר ויהיה צורך בערעור. משכנתא לזכאים יכולה לסייע רבות לזוגות צעירים נטולי דירה, לאנשים המעוניינים לעבור לגור באיזורים בעלי עדיפות לאומית, אנשים המרחיבים את דירת מגוריהם או מתאימים אותה לבעלי צרכים מיוחדים ולכן שווה מאד להתייעץ עם עורך דין שימצא נקודות זכות רבות ככל הניתן וימקסם את גובה הסיוע האפשרי מהמדינה.

 

לאחר אישור הבקשה

גם לאחר שהבקשה שלכם למשכנתא לזכאים התקבלה, עדיין תוכלו להעזר בעורך הדין ששכרתם על מנת לנהל משא ומתן מוצלח עם בנקים למשכנתאות בהם תבחרו לנהל את המשכנתא שלכם. כמו כן, במקרה שתתקלו בקושי לעמוד בהחזרים, עורך דין טוב יוכל לעזור לכם להגיש בקשה לועדת חריגים להקלה בהחזרים ולמצות את כל הזכויות שלכם.

משכנתא

מי זכאי למשכנתא לזכאים?

הקריטריונים לזכאות הינם נצברים, זאת אומרת, שככל שיש לכם יותר נקודות זכות, כך עולה סכום המשכנתא הבסיסי:

  • זוגות נשואים ללא דירה משלהם, ככל שהם נשואים יותר שנים כך עולות נקודות הזכות.
  • זוגות נשואים עם ילדים ללא דירה משלהם, ככל שעולה מספר הילדים כך עולות נקודות הזכות.
  • מספר האחים והאחיות של בני הזוג.
  • זוגות המעוניינים לעבור לגור באיזורי עדיפות לאומית מקבלים תוספת ניקוד.

 

משפטיפ – כל המידע המשפטי במקום אחד

באתר משפטיפ תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי שאתם צריכים, גם עורך דין למשכנתאות, בלחיצת כפתור אחת, ולקבל ייעוץ מקצועי ואמין לקראת הליכים משפטיים.

עורך דין

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם