ייעוץ משכנתא –  הדרך שלכם לבחור את מסלול המשכנתא המושלם עבורכם

הבנתם שאתם לא יכולים להמשיך ולשלם את המשכנתא של בעל הדירה שלכם לעד? רוצים שגם לכם תהיה דירה ושתוכלו להעביר אותה הלאה, ליורשים שלכם, בבוא העת? בטוחים שלהיות בעלי נכס זה אומר להרגיש יציבות כלכלית הרבה יותר גדולה? אם כך, אין ספק שאפשר להבין מדוע גם אתם, כמו אחרים, רוצים לקנות דירה. עם זאת, קניית דירה זה לא עניין כל כך פשוט ובטח שלא מבחינה כלכלית. בישראל רוב הזוגות עובדים מאוד קשה, חוסכים, מבקשים עזרה מההורים ועדיין מוצאים את עצמם במצב שבו הם לא יכולים לממן דירה פשוטה וצנועה יחסית. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם חושבים לפנות אל הבנק כדי לקבל ממנו משכנתא? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. רבים נחרדים מהמחשבה על פגישה עם פקיד הבנק, שבוודאי יתחיל לדבר בכל מיני מונחים לא מוכרים, ולכן כבר בשלב הזה כדאי לקחת שירותי ייעוץ משכנתא. ייעוץ כזה יכול לעזור, לפני הכול, בשאלה איך הבנק מסתכל עליכם. כאשר אתם מגיעים בליווי מקצועי אתם יכולים הרבה פעמים לקבל תנאים הרבה יותר טובים למשכנתא שלה אתם זקוקים, אז מה פתאום שתוותרו על כך?

ייעוץ משכנתא – הדרך שלכם לבחור את מסלול המשכנתא המושלם עבורכם

איך בוחרים את המסלול הנכון ביותר?

אחת מהסיבות הכי טובות שיש לקבל בימינו ייעוץ משכנתא, זו העובדה שמי שמבין בתחום הזה באמת יוכל לייעץ לכם בצורה טובה. העניין הוא שאם תתחילו לבדוק בעצמכם ולקרוא מידע ברשת, אתם באמת עלולים ללכת לאיבוד. זו אומנם לא תורה מסיני ואם תתמידו כן תוכלו להבין מי נגד מי ואיך עובדים הדברים, אך זה ידרוש מכם סבלנות ולא מעט זמן – מצרך שלא לכולנו יש. לעומת זאת, אם תפנו לקבלת יעוץ משכנתא, תוכלו להיות בטוחים שיש מי שדואג לטובתכם ויש מי שיוכל לכוון אתכם אל מסלול המשכנתא הטוב ביותר. לכן לא כדאי שתוותרו על כך כי ייעוץ כזה יעזור לכם לבחור את המסלול הנכון ואף יסייע לכם להחליט איך לחלק את הריביות השונות בתוך המסלול שבו אתם בוחרים. בנוסף, עצם העובדה שאתם פונים אל יועץ משכנתאות פרטי זו עובדה חשובה כי האינטרנט היחיד שלו הוא לדאוג לכם לטובתכם, מה שאי אפשר לומר על יועץ המשכנתאות של הבנק.

מסלול משכנתא

בחירת היועץ המתאים

יש כמובן לא מעט אנשי מקצוע שעשו קורסים שונים בייעוץ משכנתאות וכל אחד מהם יוכל לתת לכם שירות. עם זאת, לא על כל יועץ כזה תוכלו לסמוך ולא כל איש מקצוע הוא אדם שבאמת תאמינו לכוונות הטובות שלו. לכן כדאי שתבדקו לגביו כל מה שאתם יכולים, ואין ספק שבימינו זה משהו שפשוט לעשות. כל אדם יוכל לעשות חיפוש קצר באינטרנט לגבי היועצים השונים שעוסקים בתחום המשכנתאות במטרה להבין במה דברים אמורים ואיזה יועץ יהיה טוב יותר מאחרים. חשוב שתבררו גם מה הרקע של היועץ שלכם, כי בדרך כלל מי שנותן שירותי ייעוץ משכנתאות אלה הם אנשי מקצוע שמגיעים מרקע:

  • של יועצים שעברו בבנק ושינו מסלול לטובת המסלול הפרטי
  • כלכלנים
  • רואי חשבון

ועוד מומחים לענייני מימון שונים. אתם יכולים להיות בטוחים שאומנם כל חברה שמעניקה שירותי ייעוץ משכנתא מבית שקוף משכנתאות תמיד תגבה מכם כסף, וברוב המקרים גם לא מעט, אך יחד עם זאת, זה כן משתלם. ייעוץ נכון יוכל לחסוך לכם לא רק זמן בבחירת מסלול המשכנתא הנכון אלא גם לא מעט כסף לאורך השנים.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם