בדיקת זכאות להחזר מס עבור משכנתא: שלבי התהליך

מתי מגיעים לכן החזרי מס בעקבות תשלומי המשכנתא ואיך ביטוח משכנתא נכנס בסיפור?

בתחום המשכנתא תוכלו לאתר אופציות להחזרי מס כך שיקטינו לכם את ההוצאות על המשכנתא וגם על ביטוח המשכנתא אשר הוא ביטוח חובה לכל רוכש בעזרתה. לפני שתגישו בקשה להחזרי מס מהמשכנתא מומלץ לכם לבצע בדיקת זכאות להחזר על מנת לדעת אם יש לכם למה לעבור את כל התהליך.

בדיקת זכאות להחזר מס עבור משכנתא: שלבי התהליך

משכנתא וביטוח משכנתא

הבנקים וחברות נוספות מציעים לכם עסקת הלוואה על מנת לקנות נכס. אתם משלמים מחיר ראשוני נמוך מעלות הנכס והבנק משלים את שחסר. בתמורה אתם מחזירים בכל חודש סכום כסף קבוע לבנק על מנת לכסות את ההלוואה. כדי שהבנקים ידעו שאפשר לסמוך עליכם ועל מנת למנוע פגיעה בהם ובכם בעתיד, אתם מחויבים לשלם ביטוח משכנתא אשר מכסה אתכם במקרה של נזק בנכס או במקרה בו בעל הנכס ימות טרם השלמת החזרת ההלוואה.

 

החזר מס על ביטוח משכנתא

במסגרת התשלומים על הביטוח אתם משלמים גם בערך 25 אחוזים של מס. מיסים אלו יורדים לכם באופן אוטומטי כך שלעיתים מחושבים או יורדים באופן שגוי ועל כן זכותכם לבקש אותם בחזרה ישירות אל חשבון הבנק האישי שלכם. הגשת הבקשה היא בצירוף דוח הביטוח שלכם בסוף השנה לרשות המיסים. כדי לדעת אם בכלל מגיעים לכם איזה שהם החזרים עליכם לבצע בדיקת זכאות.

 

שלב ראשון – בדיקת זכאות להחזרי מס באינטרנט

רשות המיסים מציעה שירות של בדיקת זכאות להחזר מס באתר שלה. מדובר במס באופן כללי כולל מיסים אשר ירדו לכם על עסקאות נדל"ן, מס הכנסה או כל מס אחר. על מנת לוודא זכאות להחזר מס על ביטוח המשכנתא שלכם אתם מוזמנים להיוועץ עם רואה חשבון אשר מתמחה בתחום או אפילו עם חברת הביטוח שלכם.

 

שלב שני – ייעוץ עם בעל מקצוע

למרות שאתר רשות המיסים אמור להציג עבורכם את ההחזרים המגיעים לכם, לא תמיד רשות המיסים יודעת כי היא חייבת לכם כסף בחזרה ועליכם לעדכן אותה בעזרת מילוי תיאומי מס או הגשת בקשות ודוחות בתחומים אחרים. בעל מקצוע אשר הוא רואה חשבון מכיר את כל הדברים שיש לעשות ואת כל התחומים או הסיבות שבגינן מגיעים לכם החזרי מס על תשלומי המשכנתא שלכם.

הגשת בקשה להחזרי מס מרשות המיסים היא בקשה לגיטימית, גם כן על תשלומי המשכנתא שלכם או תשלומי ביטוח המשכנתא שבחרתם לשלם. ייעוץ עם בעל מקצוע או בדיקה באינטרנט יספרו לכם על זכאות להחזרים מסוג זה אשר יופקדו ישירות לחשבון הבנק שלכם. אינדיגו פיננסים היא חברה אשר תסייע לכם לקבל החזרי מס כאשר מגיעים לכם אלו

 

 

כסף

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם