החזר מס עקב לידה

לקראת חודשים נובמבר, דצמבר וינואר מתחילות לצוץ לנו בתיבת המייל האישית כל מיני הצעות להחזרי מס כאלו ואחרים. חלקן הולכות לספאם וחלקן מצליחות להשתחל לתיבת הדואר הנכנס. בכל מקרה, היות ואתם לא מכירים את השולח – ברוב המקרים אתם מוחקים את ההודעות. נכון שאנחנו צודקים? כדאי לדעת שההודעות האלו עשויות להניב לכם הרבה מאוד כסף דרך החזרי מס. במאמר זה נעמיק בנושא החזר מס עקב לידה.

החזר מס עקב לידה

למה לא למחוק את ההודעות האלו?

ההודעות בנושא החזרי מס הן הרבה יותר מהודעות על מבצע שווה בחנות הבגדים האהובה עליכם או טיסה לתאילנד במחירים מוזלים. הודעות מייל בנושא החזר מס בכלל או החזר מס עקב לידה בפרט, יכולות להחזיר לכם סכומים של מאות, אלפי ואף עשרות אלפי שקלים בשנה.

 

למה שיגיע לי החזר מס עקב לידה?

החזר מס עקב לידה או החזר מס באופן כללי מגיעים למי ששילם סכום מס גבוה יותר ממה שאמור היה לשלם. במקרה של החזר מס עקב לידה, למשל, מדובר על נשים שיצאו לחופשה הלידה שלהן בשנת מס מסוימת וחזרו לעבודה בשנת המס העוקבת, ובינתיים המשיכו לשלם מס שחושב באופן רגיל, לפי השכר הרגיל שלהן.

היות ובתקופה של חופשת הלידה הרוויחו היולדות פחות, בהתאם היו אמורות לשלם גם מס נמוך יותר, אולם בחלק מהמקרים נגבים המיסים באופן רגיל ולפי המשכורת הרגילה. מצב זה יוצר פער בין המס המשולם בפועל לבין המס שאמור היה להיות משולם, ואז נוצר מצב שמאפשר החזר מס עקב לידה.

 

יד של תינוק

 

איך מקבלים החזר מס עקב לידה?

לפני כניסתו של האינטרנט אל חיינו, הליכים בירוקרטיים כמו החזרי מס היו מתבצעים רק דרך משרדי הרשויות עצמם. דבר זה גרם לתורים ארוכים, המתנה ואף רבים מהאנשים וויתרו מראש והעדיפו לא לטפל בנושא, ולו רק שלא יצטרכו לעמוד בתורים, להמתין ולמלא טפסים.

היום הדבר פשוט יותר בהרבה. החזרי מס מכל סוג שהוא, כולל החזר מס עקב לידה, יכול להתבצע בקלות ובאופן מקוון דרך האינטרנט.

 

חברת החזרי מס מומלצת – Money back

רוצים לבדוק אם אתם זכאים להחזר מס? היום זה הרבה יותר פשוט. חברת Money back היא חברה שמטרתה היא להחזיר לכם את הכסף שמגיע לכם בהחזר מס. חברת Money back מציעה שירות מלא של רואה חשבון מנוסה שעובר על החומרים שלכם וממלא עבורכם את טופס 135 – טופס דין וחשבון עבור ההכנסות שלכם בשנת מס מסויימת.

כל מה שנשאר לכם זה להיכנס לאתר האינטרנט של חברת Money back, להזין פרטים אישיים ופרטים נוספים כנדרש באתר, ולתת לחברת Money back להתחיל לעבוד. השירות ניתן בעלות קבועה של 245 ש"ח בלבד, וללא עמלות שנגבות מתוך החזר המס המגיע לכם.

בדקו האם מגיע לכם החזרי מס: https://taxes-refund.co.il.

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם