למה חשוב לעשות ביטוח לעסק

אם אתם לקראת פתיחת עסק, חשוב מאוד שתקדישו כמה דקות לקריאת הכתבה הזו, תאמינו לנו שאתם תודו על העצה הזו. כל מי שרוצה לפתוח עסק יודע כמה זמן, כסף, ואנרגיה צריך להשקיע לפני שגוזרים את הסרט. אבל העבודה לא נגמרת ברגע שפותחים את העסק, היא רק מתחילה.

כל בעל עסק וכל עסק חשופים להרבה מאוד סיכונים ובעיות שחשוב מאוד להיות מוכנים אליהם ולהבין שהם עלולים להגיע. אחת הדרכים הטובות ביותר להתכונן לחלק מהמקרים ולהגן על העסק ועליכם היא ביטוח לעסק.

 

מהו ביטוח לעסק

ביטוח עסק הוא שם כולל למסגרת שבה מבטחים בית עסק כדי שהוא ימשיך לפעול בצורה שגרתית כמו שצריך, גם במקרה שקרה משהו בעסק חלילה. חשוב לזכור שמדובר על שם כללי שיכול להיות גמיש מאוד, מכיוון שלכל עסק יש את התחום שלו ואת האיומים הרלוונטיים אליו שאיתם הוא צריך להתמודד. ברור שבעלים של חנות מכולת צריך ביטוח שונה מזה של חנות בגדים או דוכן פלאפל.

ביטוח עסק

מהם הדברים שכדאי לבטח בעסק?

ישנם כמה דברים די בסיסיים שכדאי מאוד שביטוח העסק שללכם יכסה:

  1. מבנה – חשוב לבטח את המבנה שבו שוכן העסק מפני מקרים כמו שריפות או פגיעות מזג אוויר. אם אתם שוכרים את העסק חשוב שהעניין יובהר בחוזה ושיהיה לכם ברור האם יש ביטוח ומה הוא כולל. אם אתם הבעלים של המבנה זה קצת יותר פשוט.
  2. תכולה – ביטוח על תכולת העסק מגן עליכם מפני נזק לציוד, לרהיטים, ולחומרי גלם (אם יש) בעסק, ואפשר לעשות גם ביטוח מורחב שיכול על הסחורה. חשוב מאוד לבצע ביטוח כזה כי במקרה של שריפה, נזילת מים, או גניבה, מדובר על הפסד עצום שקשה מאוד לספוג ושיכול להפיל את העסק. כמובן שאופי הביטוח תלוי בעסק.
  3. אובדן הכנסה – אחת הבעיות שגורם נזק רציני לעסק הוא לא רק הנזק עצמו, אלא גם הזמן שלוקח לעסק להתאושש עד שהוא יכול לחזור לפעול מחדש. בזמן הזה העסק מפסיד רווחים פוטנציאליים, דווקא בזמן שבו הוא הכי זקוק להם. ביטוח מפני אובדן הכנסה דואג לפצות אתכם עד שתחזרו לעבוד, ונותן לכם אוויר לנשימה בזמן הביניים הזה.

ביטוח עסק

אז למה חשוב לבטח את העסק?

כמו שאתם כבר יודעים טוב מאוד, בחיים שלנו האדם מתכנן ואלוהים צוחק. יש הרבה דברים שיכולים לקרות, צפויים יותר או פחות, ואנחנו צריכים להיות מוכנים אליהם. היכולת שלנו למנוע דברים מסוימים מוגבלת, ולכן הכי טוב למגן את עצמנו. זכרו, הביטוח אולי יעלה לכם כסף בשגרה, אבל אם לא יהיה לכם ביטוח היכולת שלכם לקום ממכה קשה תהיה אפסית.

 

סיכום

אין ספק שביטוח לעסק זו אחת ההשקעות הכי משתלמות לבעל עסק מתחיל. אנו ממליצים לא לפתוח עסק ללא ביטוח. בהצלחה!

ביטוח עסק

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם