מה כדאי לקחת בחשבון כשמבטחים בית בבניין משותף?

האם התרחיש הנורא מכל הוא לחזור מקרנבל תחפושות ולגלות שהבית האהוב שלכם עלה בלהבות? לא חברים, התרחיש הנורא עוד יותר, הוא לחזור מקרנבל תחפושות, לגלות שהבית האהוב עולה בלהבות, ולהיזכר מאוחר מדי שלא עשינו פוליסת

ביטוח בניין משותף.

מעוניינים לרכוש מידע מהימן קודם לפני רכישת פוליסת הביטוח? המאמר הבא מתמצת לכם את כל מה שכדאי לקחת בחשבון כשמבטחים בית בבניין משותף.

מה כדאי לקחת בחשבון כשמבטחים בית בבניין משותף

בובות דאגה ואיך הן קשורות לביטוח בניין משותף?

מקורן של בובות הדאגה הן בגואטמלה, שם רווחת האמונה, כי אם תוקפת אתכם החרדה ומטרידה אתכם מלישון, תוכלו להשיח את ליבכם לבובת דאגה מלאת קשב, להטמינה מתחת לכרית ולישון שנת יופי נטולת חששות וחרדות. לפי המסורת נהוג להשתמש ב-6 בובות דאגה, אחת לכל לילה מלילות השבוע.

נשמע כמו פתרון קסם? לפני שאתם ממהרים לתפור לכם סדרת בובות כזו, או להזמין לעצמכם ערכה באינטרנט, חשוב לנו להבהיר שהשיטה הזו לא תמיד עובדת, ולעיתים חשוב להצטייד בהגנה מיסטית פחות.

דאגת יום המחר טורדת את כולנו, אף אחד לא הבטיח שפיצוץ גז לא יתרחש בבניין המגורים שלנו, שלא נסבול מפלישתם של גנבים באישון ליל, ושהצנרת לא תחליט לצאת מכליה. תרחישים כאלו ונוספים עלולים לגבות מאיתנו מחיר גבוה ביום מן הימים אם לא נבטח את עצמנו. בדיוק כדי לאפשר לנו רוגע נפשי ולהחליף את מקומם של בובות הדאגה בפתרון ריאלי מאד, מגיע מקומה של פוליסת ביטוח בית משותף, פוליסה זו כוללת מספר סעיפים:

  • ביטוח מבנה
  • ביטוח חבות מעבידים.
  • ביטוח כלפי צד ג'.

 

בכל סעיף חשוב לקחת בחשבון מספר נתונים:

  1. בביטוח מבנה יש לשים לב שהביטוח הבסיסי מבטח רק את חלקי הבניין המשותפים למספר דיירים, כמו: המעלית, חדר האשפה, הלובי, חדר המדרגות הגג, החצר ועוד. במידה ותרצו לבטח גם את הדירות עצמן, תצטרכו לבקש הרחבה על הפוליסה הבסיסית. אגב, ביטוח מבנה מבטח מפני מקרים של רעידת אדמה, סערות סופות, פגעי גשם, שלג, פיצוצים בצנרת או בבלוני הגז, שריפות פריצות ועוד.
  2. בביטוח חבות מעבידים אתם מכסים את עצמכם מפני תביעת רשלנות של עובד שהועסק מטעם ועד הבית בשטחי הבניין המשותפים.
  3. ביטוח צד ג' הוא ביטוח המכסה אתכם מפני פגיעות רשלניות שנגרמו לאורחי הבניין או לדייריו. ניתן להרחיב פוליסה זו באמצעות ביטוח חברי ועד, המתייחס לתביעות אישיות כנגד חברי הוועד.

 

מה משפיע על מחיר ביטוח בניין משותף?

הנתונים המשפיעים על גובה עלות פוליסת ביטוח זו הינם: רמת ההגנה של הביטוח וסעיפי ההרחבה אותם בחרתם, במידה ובחרתם, מוניטין חברת הביטוח וגובה הפיצוי הכספי אותו תרצו לקבל. בגדול, סכום דמי הביטוח החודשיים הם כמה עשרות שקלים מדי חודש, שמבטחים אתכם מפני חובות פוטנציאליים של מאות אלפים ואפילו מיליונים.

 

משפחה

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם