למה רבים היום עוברים לעשות השקעות נדל"ן בחו"ל

בתקופה האחרונה אנו שומעים על ישראלים רבים שבוחרים להשקיע בנדל"ן מעבר לים. תרחיש זה הוביל אותנו להתעניין בתחום, במטרה להבין מה גורם להם לעשות כך ולבחון אם מדובר בעניין משתלם. הישארו אתנו ותגלו את המסקנות שעמם חזרנו, כדי שתוכלו להשכיל גם כן בנושא.

 

הסיבה ה – 1: התשואה

מסתבר שרבים בוחרים להשקיע בנדל"ן בחו"ל בגלל ששם התשואה היא משתלמת יותר. בדיקה שערכנו העלתה שיש הפרשים גבוהים מאוד בין התשואות האפשריות למשקיעי הנדל"ן בחו"ל לעומת אלה שבאים לידי ביטוי בישראל. מדובר לעיתים בתשואה שעשויה להניב פי 3 – 4, בעוד בישראל, התשואה עשויה לנוע בין 1 – 1.5 אחוזים במרבית המקרים, ובמקרים חריגים זו עשויה להגיע ל – 2 או 3 אחוזים.

נדל_ן

הסיבה ה – 2: בגלל הנוחות

מי מכם שלא מכירים את התחום מקרוב, עשויים לחשוב שזה מורכב להשקיע בנכסים מחוץ לארץ. אנחנו כאן כדי לשבור את הסטיגמה ולומר שמדובר בהליך פשוט למדי שמצריך הסתייעות בחברה מקצועית שיודעת דבר או שניים על השקעות נדל"ן בחול. זו מלווה את המשקיעים מתחילת ההליך ובודקת מהן האפשרויות המתאימות להם ביותר ביעד הנבחר.

 

הסיבה ה – 3: בגלל האווירה

כל אחד מאתנו היה רוצה להחזיק בבית נופש ביעד שהוא אוהב במיוחד. זו הסיבה השלישית שגורמת למשקיעים רבים לבצע השקעות נדל"ן בחו"ל. אם נהיה ממוקדים, נוכל לומר שיש מי שבוחרים לפנות אל חברות השקעות נדל"ן בדובאי. שכן, מסתבר שזהו יעד שמושך אליו אנשים שרוצים ליהנות מהאורבניות והיוקרה שיש לדובאי להציע. כך מתאפשר להם להחזיק בנכס מניב וגם ליהנות מבית נופש שישמש אותם לחופשות הקיץ.

נדל_ן

הסיבה ה – 4: המיסוי

אי אפשר להתעלם מהמיסוי שמשתנה ממדינה אחת לאחרת. המיסוי בישראל נחשב לגבוה יחסית ויש לא מעט מדינות ברחבי העולם שמציעות מיסים נמוכים מאוד למשקיעים זרים. ניתן לראות את התופעה הזו מתרחשת בדובאי, קפריסין ועוד שורה ארוכה של יעדים תיירותיים שיכולים להניב כסף רב למשקיעים.

 

הסיבה ה – 5: הקלות של ההליך

יש מילה אחת שמעלה צמרמורת בכל אחת ואחד מאתנו. זו יכולה לסכם ברגע אחד את ההתנהלות שנוגעת לרכישת נכס בישראל. סביר להניח שהבנתם כבר שהכוונה היא ל"בירוקרטיה". זה הרי ידוע שהחוקים בישראל מקשים על משקיעים וגורמים להם לברוח מגבולות הארץ. שכן, שם אין בירוקרטיה מורכבת כמו שיש אצלנו.

 

השורה התחתונה – זה הזמן להשקיע בנדל"ן בחו"ל

ישראלים רבים בוחרים לעלות על מטוס ולחפש השקעות מניבות בחו"ל. בשלב זה אתם יודעים שיש לא מעט גורמים שמובילים להתרחשות של תופעה זו, כך שנותר לכם רק לקחת בה חלק וליהנות מכל היתרונות שלה. פנו כבר עכשיו לחברת השקעות מוכרת שתסייע לכם בבחירת הנכס המתאים ביותר ואל תשכחו לחזור לכאן ולשתף אותנו בבחירה שלכם.

נדל_ן

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם