מוכרים דירה בגבעתיים? חשוב שתשכרו שמאי מקרקעין

יש לכם נכס בגבעתיים ואתם מעוניינים למכור אותו? אל תמהרו לחתום על עסקה לפני שתתייעצו תחילה עם שמאי מקרקעין מקצועי. שמאי מקרקעין יעריך את הנכס שברשותכם ויעזור לכם להגיע להסכם מיטבי עבורם לנוכח עליית מחירי הנדל״ן והביקוש הרב לדירות בעיר. לכן, על מנת להגיע להסכם שימצה את הפוטנציאל של הנכס שלכם וייטיב עמכם, פנו לשמאי מקרקעין עוד היום. 

 

העיר גבעתיים

העיר גבעתיים מפורסמת כעיר מפלט לצעירים המחפשים קרבה לתל אביב תוך שמירה על איכות חיים גבוהה במחירים שווים לכל כיס. היא נקראת כך על שם הגבעות שעליהן נוסדה, קוזלובסקי ובוכרוב. היא ידועה ברמת החינוך הגבוהה, באופיה השקט ובשמירה על איכות הסביבה.

הקרבה לספארי, לפארק הלאומי, לנתיבי תחבורה ראשיים וכן בית החולים שיבא על נספחיו כמקור פרנסה, הופכים אותה לאטרקטיבית במיוחד. אליסף שמאי מקרקעין בגבעתיים אשר מכיר על בוריה את העיר יכול לסייע לכם לקבוע את ערך הדירה שאותה תרצו למכור בהתחשבות בביקוש הרב ועליית מחירי הנדל״ן בכל הארץ ובמיוחד במרכז.

 

מיהו שמאי דירות?

תפקידו של שמאי לקבוע את מחיר הנכס באופן ניטרלי ובלתי תלוי על מנת שניתן יהיה לקיים משא ומתן. מקצוע השמאות הינו תחום רחב ולכל שמאי ההתמחות שלו, ישנם המתמחים בדירות מגורים, אחרים בשטחי מסחר, קרקעות לבניה ונחלות. מומלץ לבדוק תחילה מהי מומחיותו של השמאי והאם יש לו נסיון בהערכת דירות, לאחר מכן יש לבדוק האם הוא בקיא דיו באזור בו ממוקמת הדירה.

 

כיצד מעריך שמאי את ערך הדירה?

שמאי דירות מקצועי אוסף את כל המידע הרלוונטי אודות הדירה מן ההיבט ההנדסי והמשפטי, הוא ישווה את מחירה למחיר דירות אחרות שנמכרו בסביבה, יבדוק מה התוכניות העירוניות העתידיות בסביבתה שעלולות להשפיע בעתיד הקרוב על ערכה, יבחן את מיקומה ביחס למוסדות חינוך, מוסדות רפואה, תחבורה ציבורית, פארק או קניון, והאם נמצאים בסביבה מפגעי רעש, זיהום אוויר או כל דבר אחר שעלול לפגום בערכה. לאחר איסוף המידע הוא יגיש חוות דעת מפורטת ובסופה ינקוב במחיר הראוי לקנייתה או מכירתה.

 

הערכת דירה בגבעתיים

גבעתיים גובלת בערים תל אביב, בני ברק ורמת גן, וככזו היא מושפעת מן הקרבה לכל אחת מן הערים הללו מבחינת ערך הדירות והרכב האוכלוסייה. לכן תמיד מומלץ להתעייץ עם שמאי מקרקעין מוסמךהמכיר את השכונות השונות ואת צביונן המיוחד, אשר יידע להעריך נכונה את שווי הדירה על פי מיקומה.

 

לסיכום

בכל הקשור לרכישת דירה בגבעתיים, יש לפנות למקצוען. שמאי מקרקעין בגבעתיים יידע להעריך נכונה את שווי הנכס או הדירה שנרצה לקנות או למכור וזאת על פי היכרות מעמיקה עם העיר והאופי הייחודי לה, האתגרים והיתרונות שיש בה, והצביון הייחודי של שכונות מסוימות בתוכה.

מכירת דירה

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם