מה ההבדל בין סוכן משכנתא לסוכן הימורים?

אמנם רכישת נכס למגורים או להשקעה זה הימור, אבל עדיין יש הבדל תהומי ומהותי בין יועצי משכנתאות לבין סוכני הימורים. בסופו של דבר, יועצי המשכנתא, תפקידם הוא מאוד ברור וככה גם רלוונטי לגבי סוכני הימורים, סוכני בטים באינטרנט וכולי. המשיכו לקרוא, הנה המידע לפניכם. 

כשמדובר בקבלת ייעוץ פיננסי, או אולי אפילו ספציפית לגבי משכנתאות בשוק הנדל"ן המטורף כל כך של ישראל בימינו, אין כלל וכלל מה להשוות בין יועץ משכנתאות לסוכן הימורים. באופן כללי, יועץ משכנתאות נותן ללקוחותיו ייעוץ מקצועי המתחשב בצרכים ובמצב הייחודי שלהם, כאשר מטרת הייעוץ הזה היא בדרך כלל:

  • רכישת דירה למטרת מגורים
  • רכישת נכס למטרת השקעה
  • רכישה או מכירת נכס מסחרי
  • הרכבת תמהיל משכנתאות משתלם

 

מי הם יועצי משכנתא ובמה שונים מסוכני הימורים?

אותם יועצי משכנתא יעריכו את כל האפשרויות הזמינות, כלומר את תמהילי המשכנתאות השונים, וזאת כדי שלקוחות יוכלו לקבל החלטה מושכלת לגבי רכישת הנכס. מצד שני, סוכן הימורים מציע מגוון של אפשרויות הימורים שונות, כאשר הייעוץ שלו יתמקד אך ורק בנושאים של:

  • משחקי מזל
  • משחקי קזינו
  • פוקר אונליין
  • בלאק ג'ק באינטרנט, רולטות אונליין, מכונות SLOT ועוד.

בסופו של דבר, מבחינת החוק בישראל ובכל מדינה מערבית מתוקנת, יועצי או סוכני הימורים אינם מוסמכים או רשאים לספק ייעוץ משכנתאות באופן רשמי.

סוכן משכנתא

כיצד מאתרים יועצי משכנתא או סוכני הימורים?

בין אם אתם מעוניינים לאתר יועצי משכנתאות או סוכני הימורים, כנראה שגוגל יהיה המקום הראשון שאליו תפנו. ישנם לא מעט אנשי מקצוע בתחומים האלו, ככה שלאתר את האדם הנכון זו משימה לא מאוד מורכבת. עם זאת, צריך להביא בחשבון גורמים שונים.

כדי לאר את האדם הנכון, ההמלצה היא לבחון את הניסיון הספציפי שיש לאותו איש מקצוע בתחום שאתם צריכים בו סיוע. באופן הזה, תוכלו לוודא שהוא יכול לספק לכם עצות רלוונטיות למקרה הספציפי שלכם. טיפ זה רלוונטי הן לגבי יועצי משכנתא והן לגבי סוכני בטים.

 

ממי ניתן לקבל טיפים להתנהלות כלכלית טובה?

בסופו של דבר, יועצי משכנתאות הם יועצים פיננסיים לכל דבר ועניין. בשל כך, חלק מהם מוסמכים גם לספק ייעוץ פיננסי מסוגים שונים הנוגע להיבטי החיים, הנכס וכן הלאה. מצד שני, יועצי הימורים אינם מוסמכים רשמית לספק ייעוץ פיננסי, אבל חלק מהן אכן עושים את זה, פשוט לא באופן רשמי.

לסיכום, בין אם אתם צריכים איש מקצוע בתחום הזה או האחר, חשוב לוודא את המומחיות של אותו אדם, את המוניטין שלו וכיצד הוא יכול להירתם לפרויקט או לסוגייה שלכם. כך תמצאו את אנשי המקצוע המדויקים ביותר לסוג הנושא שאתם מתמודדים אתו.

סוכן משכנתא

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם