רוכשים נכס? חשוב שתדעו הכל על משכנתאות

משכנתא – מילה שאנחנו שומעים יותר ויותר ככל שאנחנו מתבגרים. בשנים האחרונות, מחירי הדירות בישראל ואף בצפון עלו בצורה משמעותית ולכן, תחום המשכנתאות הוא תחום אשר מעסיק אנשים רבים: צעירים, זוגות ומשפחות כאחד. אנחנו נעזור לכם להבין את כל מה שאתם צריכים להבין בתחום המשכנתאות וזאת, כדי לעשות לכם את החיים קלים יותר.

 

מה צריך לעשות כדי לקבל משכנתא?

כדי לקבל משכנתא אתם צריכים הון עצמי. בעזרת ההון העצמי שיש בידכם, הבנק שלכם בעצם מגן על עצמו ממקרים של אי תשלום המשכנתא. ההעדפה שלהם היא שיהיה בבעלותכם סכום שיגבה את רוב המחיר של הנכס או לפחות חלק ממנו ורק אז תקבלו משכנתא. הון עצמי הוא הדבר החשוב ביותר שיהיה בבעלותכם אבל לא היחיד.

משכנתא

ביטוח משכנתא

כדי לקבל משכנתא, הבנק מחייב אתכם לקחת ביטוח משכנתא אשר כולל בתוכו ביטוח חיים וביטוח מבנה. הראשון הוא למקרה בו מקבל המשכנתא נפטר – הבנק רוצה לדעת שישלמו את מלוא המשכנתא למרות הסיטואציה. השני הוא כדי לשמור על ערך הנכס שלכם ולהגן עליו מפני אסונות כגון שריפה, רעידת אדמה או כל דבר שיכול להרוס אותו. אם אתם נמצאים בקריות והסביבה, עורכי דין מקרקעין בקריות יוכלו לעזור לכם עם כל השאלות שלכם בנושא.

 

ריבית משכנתא מה זה?

הבנק שלכם בעצם רוצה לעזור לכם לקנות את הדירה שלכם, אבל לדבר הזה יש מחיר. כאשר אתם לוקחים משכנתא, אתם מתחייבים לשלם ריבית לבנק שלכם על העזרה שהם נתנו לכם. רוב הכסף שהבנק עושה במקרה כזה של קניית נכס הוא מהריבית שאתם משלמים. ישנם כל מני סוגים של ריביות משכנתא ולכן, אנו ממליצים לכם לחקור היטב את הנושא הזה כך שתוכלו לפעול בצורה הטובה והבטוחה ביותר עבורכם.

 

עורך דין מקרקעין

עורך הדין שלכם הוא הבן אדם שילווה אתכם בתהליך רכישת הנכס ותפקידו לייעץ ולעזור לכם. העצה שלנו היא: למצוא עורך דין אשר קרוב למקום מגורכם. ולכן, אם אתם נמצאים בחיפה, אנו ממליצים לכם לחפש עורכי דין מקרקעין בחיפה וכך יהיה לכם יותר נוח לגשת אליהם לכל שאלה. בנוסף, עורך הדין שלכם יכול לעזור לכם במה שקשור בתשלומי המשכנתא ולכן חשוב להתייעץ עם אחד כזה ולשאול את כל השאלות אשר יעלו בראשכם.

 

לסיכום

עולם המשכנתאות הוא עולם מסובך אבל ברגע שתבינו אותו היטב, הכל יראה לכם הרבה יותר פשוט. תבדקו מה ההון העצמי שלכם, תחקרו איזה ביטוח מתאים לכם, מה הריביות אשר תצטרכו לשלם לבנק ומי העורך דין שתרגישו איתו הכי בנוח. החוק הראשון בעת קניית נכס הוא: סבלנות. לא לעשות שום דבר מתוך מקום של לחץ, להיות עם הרגליים על הקרקע ובנוסף, להיות מוקפים באנשים שמבינים היטב בתחום.

קניית נכס

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם