איפה אפשר לקנות מטיל זהב?

מטילי זהב נחשבים ליציבים מבחינת תנודתיות הערך שלהם בשוק ולכן הינם דרך בטוחה לשמור על ערכם בהשוואה לחלופות. בחברה הישראלית למדליות ומטבעות ניתן לרכוש מטילי זהב להשקעה ולהוסיף לכך גם ערך מוסף ייחודי, עיטור מהודר של יונת השלום מעל העיר ירושלים, במשקל שבין גרם לקילוגרם.

 

מטילי זהב כהשקעה

מטיל זהב נחשב כהשקעה יציבה לאורך שנים בשל התנודתיות היציבה יחסית בשוק לעומת החלופות. מסיבה זו רבים רוכשים מטילי זהב להשקעה לטווח ארוך אשר אינם מושפעים ממשברים חולפים ואף לא בתקופות של חוסר יציבות ואינם תלויים בערכו של מטבע כזה או אחר. השקעה בזהב יכולה להתברר כעסקה הטובה ביותר שלכם אשר תבטיח הן את עתידכם והן את עתיד ילדיכם.

 

מטילי הזהב של החברה הישראלית למדליות ומטבעות

מטילי הזהב של החברה הישראלית למדליות ומטבעות מעוטרים בסמלים הממלכתיים של מדינת ישראל והתרבות הישראלית כגון ירושלים ויונת השלום. הערך המוסף הטבוע בהם הופך את מטיל הזהב ליצירת אמנות. רכישת מטיל זהב מהווה לא רק השקעה בטוחה מבחינתכם אלא גם מחווה לתרבות הישראלית ולעם ישראל. את מטיל הזהב ניתן לרכוש עבורכם כהשקעה לעתיד, או עבור מישהו שאתם מעריכים במיוחד ורוצים להבטיח את עתידו במתנה מיוחדת במינה במארז מהודר.

 

סוגי מטילי זהב

ניתן לרכוש מספר סוגים של מטילי זהב המכילים 999.9 זהב טהור:

  • מטיל זהב במשקל גרם אחד
  • מטיל זהב במשקל שני גרם
  • מטיל זהב במשקל עשרה גרם
  • מטיל זהב במשקל אלף גרם

 

בוליונים

דרך נוספת להשקיע באמצעות החברה הישראלית למדליות ומטבעות היא באמצעות רכישת בוליונים. הבוליון הינו מדליון העשוי זהב טהור או כסף טהור המגיע בחמישה גדלים לבחירה ועל גביו מוטבע אחד מסמלי המדינה ומקומותיה הקדושים, ציפורי ישראל, פרחי ישראל, דגי ים סוף, פרפרי ישראל, פסיפסים ומטבעות עתיקים ונדירים בעלי ערך תרבותי רב. זוהי דרך להעניק מתנה יקרת ערך, גם חומרית וגם רוחנית, למישהו שאתם מעריכים במיוחד.

 

החברה הישראלית למדליות ומטבעות

החברה הישראלית למדליות ומטבעות הוקמה בשנת 1958 על ידי דויד בן גוריון מתוך מטרה לעצב ולהטביע את האירועים ההיסטוריים והתרבותיים של מדינת ישראל והעם היהודי. את המדליונים מטביע בנק ישראל ומנציח את הטבע הישראלי ואת ההיסטוריה והתרבות הייחודית של ארץ ישראל על כל גווניה. רכישת מדליון של החברה הישראלית למדליות ומטבעות הינם בעלי ערך חומרי רב ומתאימים לאספנים וחובבי עתיקות, אך גם בעלי ערך רוחני ונוסטלגי המתאר את המסע הארוך שעברו בני ישראל מתקופת התנ"ך ועד עצם היום הזה.

 

לסיכום

רכישת מטיל זהב מהחברה הישראלית למדליות ומטבעות הינה השקעה בטוחה לאורך שנים. הזהב כמעט ואינו מאבד מערכו גם בתקופות של חוסר יציבות. על גבי מטילי הזהב מוטבע סמל היונה וירושלים.

זהב

 

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם