מחזון למציאות: כיצד ייעוץ נדל"ן בדובאי יכול לעזור לך למצוא את נכס החלומות שלך

החלום על החזקת נכס מניב במדינה זרה אפשרי היום עבור המשקיע הישראלי, דובאי יכולה להיות אופציה מצויינת לשם כך, לכן אל תחששו הנה ההסבר על המעבר מחזון למציאות – כיצד ייעוץ נדל"ן בדובאי יכול לעזור לך למצוא את נכס החלומות שלך.

 

למה נדל"ן למה בדובאי?

הסכמי אברהם פתחו את השוק האמרתי בפני המשקיע הישראלי. בתוך כך הנסיכות דובאי מנסה לממש את השאיפה של השלטון בדובאי הוא להפחית את התלות בכלכלת הנפט ולהגדיל מנופי הכנסה אחרים. בשל עובדה זאת החילה הממשלה המקומית מדיניות מעודדת אנשי עסקים מכל העולם להשקיע במדינה ובמקביל חל גידול משמעותי בזרם התיירים המגיע למדינה.

השילוב הזה הביא לכך שהאוכלוסייה הזורמת לדובאי היא בעלת מעמד סוציואקונומי גבוהה ובין לאמי מה שמעודד מאד את הכלכלה המקומית ושוק הנדלן בתוכו. המשקיע הישראלי המחפש נכסים להשקעה יכול להנות מיתרונותיה הברורים של דובאי כמדינה מתפתחת המשיגה תשואות חיוביות במרחק גאוגרפי קצר וקיומם של תהליכים נוחים עם מיעוט חסמים בירוקרטים.

בנוסף לרמת הפשיעה הנמוכה מאד בדובאי תוך שימת דגש על עקרונות חיים מתקדמים ביניהם הטכנולוגיה והאקולוגיה, התדמית הנוצצת של דובאי מקבלת חותמת איכות.

למה נדלן למה בדובאי

חשיבותו של יועץ הנדלן

פעילות במדינה זרה היא מורכבת, במידה ואינכם תושבי המקום, אינכם דוברים את השפה ולא מכירים את מנהגי המקום והתנהלות עולם העסקים אתם עלולים למצא את עצמכם לא מוכנים. בשל עובדה זאת מומלץ מאד להיעזר ביועץ נדלן בדובאי על מנת לעזור לעצמכם למצא את נכס החלומות שלכם. היועץ יענה על כל אחת מהבעיות הללו:

  • הכרת השוק המקומי – אל תזלזלו בכך. תחשבו על אזרח זר ללא הבנה שהיה מנסה לרכוש נכס בישראל לבד ללא עזרה.
  • הכרת הגורמים המעורבים –  רכישת נכס מערבת גורמים רבים ומגוונים, יועץ הנדלן ידע לתווך את המציאות עבור הקונה.
  • מכיר את הפרויקטים – יועץ הנדל"ן מכיר את עולם הבניה המקומי ויוכל לכוון אתכם את הפרויקט המתאים לכם.

חשיבותו של יועץ הנדלן

במה חשוב להתמקד

כאשר אנו מחפשים נכסים להשקעה בשוק הנדלן בדובאי חשוב להבין מהם העקרונות המנחים אותנו בעת החיפוש של נכס המתאים לכם. בכל הקשור להבנת המרכיבים הללו חשוב להבהיר, יועץ נדל"ן מומחה ומקצועי המכיר את שוק הנדל"ן בדובאי יכול להיות המפתח שלכם למצא את הנכס החלומות שלכם בדובאי.

  • עליית ערך הנכס – בעת קניית הנכס כולם מדברים על שואה אפשרית שלו, אך חשוב להבין גם מה צפי עליית ערך הנכס לטווח ארוך, יעוץ מדויק ימצא לכם את הנכס שלאורך שנים יעלה בהתמדה את ערכו. אם זאת חשוב להבין לכל אורך הדרך נכס הוא בסוג של מחזור חיים, אחת לתקופה מסוימת ערכו עלול גם לרדת.
  • הטבות מס – אחד היתרונות הברורים של שוק הנדלן בדובאי היא הטבת המס של המדינה אשר לא גובה מס על רווחי הון, כלומר כל רווח שתפיקו מעסקאות נדל"ן במדינה יישאר בידיכם. הדבר לא תקף לגבי עמלות אחרות החלות על רכישת נכס.
  • תשואות אטרקטיביות – הנתונים מהשנים האחרונות מראים בברור ששוק הנדל"ן בדובאי מעניק למשקיעים בו תשואות אטרקטיביות המגיעות לסביבות ה7% בעוד בישראל מדובר על תשואות הנעות סביב 4% . כמובן שהנתונים משתנים באזורים שונים ובסוגי נכסים שונים.
  • מיקום – קשה להמעיט בחשיבות המיקום לאיכות ההשקעה. זוהי עובדה הנכונה בכל העולם וכך גם בדובאי. מיקום הנכס משפיע ישירות על איכות ההשקעה.

מחזון למציאות כיצד ייעוץ נדלן בדובאי יכול לעזור לך למצוא את נכס החלומות שלך

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם