3 דרכים לשמירה על חפצים יקרי ערך בבית

לכולנו יש חפצים בבית שהם יקרים לנו במיוחד, הן מבחינה כספית והן מבחינה רגשית. בשנים האחרונות עולה המודעות לגניבות ופריצות, ואנשים רבים מוצאים את עצמם מודאגים לביטחונם של החפצים היקרים להם.

מגמה זו הובילה לכניסתם של לוקרים וכספות אל המרחב הביתי. הלוקרים והכספות עונים על הצורך בשמירה על פריטים אישיים יקרי ערך, ויש להם יתרונות רבים. אך לפני שתרכשו לוקרים וכספות, בואו נחזור אל הבסיס.

 

קודם כל – סדר וארגון

לחפצים משמעות רבה עבורנו, אך הטעות הנפוצה בשמירת חפצים יקרי ערך היא שמירתם בין חפצי היום יום, מה שגורם לאגירה מוגזמת ולכאוס. ההמלצה הכללית היא אורח חיים מינימליסטי בעל צרכנות נבונה. אם כבר יש ברשותכם חפצים יקרים וחשובים שאתם לא רוצים ומעוניינים להיפטר מהם – שמרו עליהם במקום ראוי, גם בלב וגם בבית.

רכזו את החפצים היקרים לכם במקום אחד, כמו קופסה מיוחדת, המונחת במקום קבוע. צורת אחסון זו מתאפשר לשאר מקומות האחסון בבית להיות מנוצלים כראוי, ותפנה מקום פיזי ורגשי לשאר החפצים בבית, והכי חשוב – תייצר סדר וארגון הכרחיים.

 

הלוקר – לא רק בבית הספר

גם הכספת וגם הלוקר הם מארזים מאובטחים העשויים מחומרים איכותיים ועמידים הנפתחים וננעלים בעזרת קוד אישי או מנגנון נעילה אחר. כמעט בכל מוסד חינוכי ניתן למצוא לוקרים אישיים לתלמיד, המושכרים לו בעלות של מנוי שנתי. אך ניתן להשתמש בלוקר לא רק במרחב הבית הספרי.

ניתן למצוא את הלוקרים היום גם בחדרי כושר ואפילו במוזיאונים. בעזרת הלוקר ניתן להפקיד ללא דאגה חפצים יקרי ערך מבלי לחשוש להיעלמותם. בבואכם לבחור לוקר יש להתייחס לגודלו, לעמידותו בפני פריצות, ולמיקומו בכל הקשור לנגישות המשתמשים בו.

 

הכספת הביתית – פתרון יעיל ובטוח

כספת לבית משרתת מטרה חשובה וידועה והיא שמירת החפצים היקרים לנו מפני זרים. על הכספת להיות מקובעת למקום כך שלא ניתן להזיזה. התקנת הכספת הביתית יכולה להיעשות לבד או על ידי איש מקצוע.

מנגנון נעילת הכספת יגן על תוכנה מפני פריצות וימנע את פתיחתה. קיימים מספר מנגנונים לנעילת הכספת, כאשר לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות, וכן הבדלים ברמת האבטחה. בין המנגנונים השונים ניתן למנות את מנגנון הנעילה באמצעות מגנט, מנגנון נעילה משולב, נעילה דיגיטלית ומכנית, ועוד.

 

לסיכום

המודעות הגבוהה לסדר וארגון של החפצים בבית, יחד עם הדאגה לשמירתם של החפצים היקרים בבית (הן מבחינה כספית והן מבחינה סנטימנטלית) מובילים לכך שאנשים רבים מחפשים אחר הדרך היעילה והבטוחה ביותר לשמירה על חפצים יקרי ערך במרחב הביתי.

בשביל לשמור על החפצים היקרים לכם בצורה טובה באמת חשוב לשמור על סדר וארגון בבית, וגם לדאוג לפתרונות אחסון מאובטחים באמת – כמו כספת או לוקר. אם ברצונכם לרכוש כספת או לוקר, פנו לאיש מקצוע מהתחום לייעוץ מותאם. בהצלחה!

מסדרון

 

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם