החשיבות שבייעוץ משכנתא

אם בעבר עסקה בה נרכשה דירה ללא לקיחת משכנתא הייתה קיימת, הרי שהיום עסקה כזו היא נדירה וספק אם בכלל אפשרית. מחירי הדיור מאמירים ורכישת דירה הפכה לעסקה שכדי לעמוד בה בכבוד חייבים להיעזר וליטול משכנתא. המשכנתא היא הלוואה הנלקחת לצורך רכישת דירה והיא ניתנת בריבית לא זולה. כדי להשיג הלוואה משתלמת, פונים לקבלת ייעוץ משכנתא. אבל למה הייעוץ הזה הוא כל כך חשוב? יש דברים שכדאי להבין לפני שניגשים לתהליך. ריכזנו כאן עבורכם את המידע שחשוב להכיר בנושא. אז בואו נתחיל.

 

למה צריך ייעוץ משכנתא?

לפני שאתם ניגשים לקחת הלוואת משכנתא, עצרו רגע ובדקו את הנתונים. הבנק הוא לא גמ"ח והוא לא מתפעל עמותה ללא מטרת רווח. הבנק הוא עסק לכל דבר וכמו כל עסק, גם הוא עסוק בהגדלת רווחיו. הוא בעצם מוכר כסף, תמורת כסף. כדי להגדיל את רווחיו, הוא ינסה להעלות את מחיר הריבית שהוא נותן לכם וכך להנות מרווחים גדולים על חשבון הלווה הנאנק.

כדי להגדיל את הרווחים הבנק לא בוחל בדרכים שיווקיות רבות. הוא יציע לכם הלוואות משתלמות בפריסה נוחה ויצא בעוד הצעות משתלמות. כחלק מהמערך השיווקי, הוא גם מעמיד לרשות הלקוחות פקידי משכנתאות המציגים את עצמם כיועצי משכנתאות מטעם הבנק. המטרה שלהם היא "לדחוף" כמה שיותר ריביות יקרות במשכנתאות הלקוחות במעטה של ייעוץ משכנתא לטובת הלווה. אך כאן אתם בתור לווים חייבים לשים שבע עיניים! כדי לקחת משכנתא לא נעזרים בפקידי המשכנתאות של הבנק, אלא אך ורק ביועץ משכנתאות פרטי שטובתכם עומדת מול עיניו.

 

מה ייעוץ משכנתאות כולל?

כאשר תפנו ליועץ משכנתא, הוא ישב וימפה יחד איתכם את המצב הכלכלי ויבחן את האפשרות למממן את רכישת הדירה שאתם רוצים. הוא יבחן את העסקה המוצעת לכם, יחווה את דעתו המקצועית ויגיד לכם אם יש לכם מספיק הון עצמי עבורה.

לפני החתימה על חוזה הרכישה היועץ ינקוב בתאריכים בהם הוא יוכל להתחייב לגייס עבורכם משכנתא. כך לא תחתמו על תאריכים מופרכים. בשלב הבא תהליך לקיחת המשכנתא יחל ויועץ המשכנתא ירכז את כל המסמכים הנדרשים לקבלת אישור עקרוני. הוא יכוון אתכם במה שצריך לעשות והוא יסייע לכם בעניין. היועץ יגיש את המסמכים הרלוונטים לבנק בבקשה לקבלת אישור עקרוני למשכנתא, לאחר קבלת אישור מבנק אחד, הוא יפנה לבנקים נוספים עם אותה בקשה וכך הוא ינהל משא ומתן להוזלת ריביות המשכנתא שלכם. הוא יבנה תמהיל משכנתא מותאם לתנאי החיים האישיים שלכם וכך תוכלו להנות מתנאי משכנתא אופטימליים. מידע על שלבי תהליך לקיחת משכנתא תוכלו למצוא באתר ייעוץ משכנתאות מקצועי.

לא כדאי לוותר על ייעוץ משכנתא. גם פקידי משכנתאות תוהים בינם לבין עצמם איך אנשים עדיין לא קולטים שלא משתלם לקחת משכנתא באופן עצמאי. הנתונים מוכיחים כי מי שלקח משכנתא בליווי מקצועי של יועץ משכנתאות,, קיבל משכנתא זולה בהרבה ממי שפעל באופן עצמאי.

בית ומטבעות

 

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם