המכה הבאה שלך – למה לקנות דירה להשקעה בדובאי זה רעיון גאוני?

יש משהו חשוב שניתן ללמוד מהסרט סופרמן 1 עם כריסטופר ריב המנוח. בשיחה של סופרמן עם לקס לותר (הרשע), הסביר לותר למה הוא צריך אדמה? לדבריו, אדמה היא מצרך מוגבל, לא ניתן לייצר עוד ממנו, מה שיש זה מה שיש, ולכן ההשקעה הכי טובה תמיד תהיה נדל"ן. לשמחתנו נפתח עבור הישראלים שוק נדל"ן חדש, מסקרן ובעל פוטנציאל והוא נמצא בדובאי. בואו לגלות למה?

 

מיסוי

הממשלה בדובאי קיבלה החלטה לא פשוטה לוותר על חלק מתנאי המיסוי הנהוגים בכדי למשוך משקיעים ואנשי עסקים, ולמעשה הפכה את דובאי לאזור סחר חופשי. נקבע כי על רכישת נדל"ן יש רק מס רכישה ואין מס על רווחים והשקעות, הדבר בלוט במיוחד מול ערים בולטות באירופה ובעולם. בשלום דובאי נדל"ן יודעים בדיוק איך לנצל את הקלות המיסוי סביב רכישת נדל"ן.

 

בירוקרטיה למשקיעים זרים

אנשי עסקים זרים נתקלים בלא מעט קשיים בירוקרטים כשהם עושים עסקים במדינה זרה, לעיתים זה מרתיע ומבריח אותם. הרשויות בדובאי ובאמירויות הבינו זאת וכחלק מעידוד השקעה זרה בדובאי (ובכלל באיחוד האמירויות) הם צמצמו את התהליכים הבירוקרטים עבור זרים, במיוחד סביב ביצוע עסקים ורכישות.

 

תיירות

דובאי נחשבת לאחד מהמקומות המתוייר ביותר בעולם עם מיליוני מבקרים, עם מגוון עצום של אטרקציות מכל הסוגים ולכל התקציבים וזה משהו שרק צפוי להתגבר בשנים הבאות. לכל אותם מיליוני תיירים, מטיילים, משפחות, מבקרי כנסים מקצועיים, אנשי עסקים, עובדים ואחרים, יש צורך אחד משותף והוא, מגורים ומקום לינה. הצורך הזה מאפשר לבעלי נכסים בדובאי להשכיר את הנכס שלהם להשכרה ארוכה או קצרת טווח או כדירה מסוג AIRBNB או אפילו כאולם כנסים, השכירות הזו יכולה להיות מקור יציב ומשתלם של הכנסה.

 

נכס בבנייה מול נכס בנוי

בדובאי בשונה מהרבה מקומות בעולם התשלום עבור נכס בבנייה או לקראת בנייה נמוך יותר ממחיר נכס בנוי. לכן יש כדאיות להשקיע ברכישת נכס בבניין שמתחיל להבנות גם אם התשואה (שכירות או מכירה) יהיו בעוד שנתיים.

 

דובאי לעומת ערים מרכזיות בעולם

כאשר בוחנים את מחירי הנדל"ן בדובאי ביחס לערים אירופיות בולטות ובוודאי בישראל, המחירים עדיין נמוכים יותר בהסתכלות הכלכלית כוללות.

 

העתיד

ניכר כי הממשלה המקומית נחושה להפוך את דובאי למרכז עסקים ותיירות בעולם, ועל כן היא צפויה להמשך ולקבל החלטות שימשכו וייקלו על אנשי עסקים, אנשי נדל"ן להביא את עסקיהם לדובאי.

 

לסיכום

נראה כי השנים הקרובות הן הזדמנות יוצאת דופן להיכנס לתחום ההשקעות, עסקים ונדל"ן בדובאי. דובאי כבר אחרי שלב הגילוי והופכת להיות מוקד עולמי. כעת זה הזמן להשקיע בנכס ולהיות חלק מתהליך ההתפתחות, וכפי שכבר ציינו בתחילה, נכס זו השקעה שהיא תמיד כדאית.

מטבעות

 

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם