הר הביטוח על היוזמה והביצוע

זוכר מה מצב הביטוחים שלך?

כמעט בלא צורך לפרט, ביטוחים מהווים חלק בלתי-נפרד מהחיים של כל אזרח, ואפשר להבין למה. מלבד העובדה שהאדם מחפש משמעות, הוא מחפש גם יציבות או לפחות ידיעה שגם אם יקרו דברים לא נעימים – יהיה לו איך להתמודד איתם. משום כך לפני שאנו נוסעים לחו"ל, אפילו לנסיעה קצרה, אנחנו נעשה ביטוח נסיעות. אף אחד לא היה רוצה למצוא את עצמו בסיטואציה לא נעימה בארץ זרה. אנו עושים ביטוחים שונים, בין אם מדובר על ביטוח דירה, ביטוח חיים, ביטוח רכב או כל ביטוח אחר.

עד כאן הכל טוב ויפה. אך האם לא צריך מדי פעם לעצור ולבדוק איזה ביטוחים באמת יש לנו? האם יכול להיות שאנחנו, כמו ישראלים רבים אחרים, משלמים כפול על ביטוחים מיותרים? למען האמת, בדיקה קצרה של הנושא תעלה בחכתנו את המסקנה הבאה – אנשים רבים משלמים סכומי כסף אדירים ללא קבלת תמורה. על כן, אם אתם מעוניינים לדעת לאיפה הכסף בעבורו אתם עובדים קשים כדי להרוויח הולך, אנו ממליצים לכם מאוד להכיר את היוזמה הנקראת 'הר הביטוח' – כי ממנה יכולה להגיע הישועה שלכם.

הר הביטוח על היוזמה והביצוע

מה זה הר הביטוח?

כאמור, רבים הישראלים שעשו ביטוחים לפני שנים רבות, משלמים עליהם סכומי כסף גדולים אך למעשה הם בכלל לא זוכרים את קיומם. בדיוק בגלל הסיבה הזו קמה יוזמה העונה לשם 'הר הביטוח'. המערכת הזו מחוברת לכל חברות הביטוח בישראל ותעשה עבורכם בצורה יעילה ומהירה את הבדיקה שככל הנראה לא הייתם עושים לבד. המערכת תבצע איתור ביטוחים הקיימים אצלכם, ממתי, אצל איזו חברת ביטוח, וכמה כסף שלכם נמצא שם. פעמים רבות מוצרי ביטוח מהווים חסכונות לכל דבר ועניין, ולכן ייתכן מאוד שתמצאו שם חסכונות לא מועטים. חברת הר הביטוח מתמחה בתחום הזה, וביכולתה לעשות עבורכם את הבירור הזה בצורה יעילה ומהירה.

 

היעילות והמהירות

אם אתם חושבים שהיוזמה שנקראת 'הר הביטוח' אינה יעילה מספיק, או שאתם צפויים להמתין שבועות ארוכים עד שתקבלו את תוצאות הדו"ח – אתם לא בכיוון בכלל. למעשה המערכת עובדת בצורה מהירה ביותר, כך שאת תוצאות הדו"ח תוכלו לקבל בצורה מהירה ביותר וממילא להחליט בהקדם מה ברצונכם לעשות עם הממצאים החדשים. חלק יבחרו לבטל ביטולים מסוימים לאור תוצאות הדו"ח שהתקבל, וחלק יבחרו לבטל רק סעיפים ספציפיים. גם אם תחליטו שלא לעשות כלום עם המצב, מומלץ מאוד לדעת איפה אתם עומדים בכלל, ובשביל זה הוקם המיזם של 'הר הביטוח'.

 

סיכום:

ביטוחים כפולים זו מציאות מורכבת ומכעיסה שלצערנו רבים אינם מודעים אליה. אזרחים רבים משלמים מדי חודש תשלומים מיותרים על שירותים שלמעשה אינם נותנים להם דבר בתמורה. בעזרת יוזמת הר הביטוח שמטרתה אחת – לחסוך לכם כסף ע"י איתור כלל הביטוחים שלכם,  תוכלו לבדוק האם אתם מחזיקים בביטוחים כפולים וכך לחסוך כסף. הרבה כסף.

 

שעון ומטבעות

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם