למה לקחת משכנתא לשיפוץ דירה?

שיפוץ דירה זה עסק יקר שיכול להיעשות על חשבון קרן השתלמות שקיבלתם, חיסכון, ירושה וכד'. עם זאת, ישנם אנשים שאין להם חסכונות והם מעוניינים לשפץ, ולכן משכנתא לשיפוץ דירה היא האופציה הטובה ביותר עבורם. למה לקחת משכנתא לשיפוץ דירה – על כך במאמר הבא.

 

למה לקחת משכנתא לשיפוץ דירה?

אנשים העומדים לשפץ את דירתם בדרך כלל רוצים לשפץ אותה קומפלט. כלומר, בצורה יסודית. לשבור קירות, לבנות נישות או קירות גבס, לפרק את הריצוף ולהחליף אותו, לשפץ את השירותים והמקלחת, לרכוש מטבח חדש, לתקן סדקים ולצבוע, להחליף את הריהוט, להחליף שקעי חשמל ומפסקים וכן הלאה. שיפוץ קומפלט עולה לא מעט כסף שמחייב אותם לקחת הלוואה. לכן אחת האופציות היא לקחת משכנתא בריבית נמוכה ותנאים טובים כדי לעמוד בעלויות השיפוץ.

שיפוץ דירה

מה צריך לעשות לפני שלוקחים משכנתא לשיפוץ?

לפני שמחליטים לשפץ צריך לבדוק מחירים. בירור על שיפוץ דירה כולל בדיקת מחירים, קבלני שיפוץ מומלצים, רעיונות לשיפוץ, קטלוגים לריהוט ועיצוב הבית, מועד השיפוץ, תחלופה לדיור זמני במועד השיפוץ, תקציב וכד'. רק לאחר שבודקים את כל הדברים הללו ויודעים מה רוצים קובעים עם יועץ המשכנתאות על מנת לקבל הצעה למשכנתא. מומלץ לקבל הצעות למשכנתא מכמה בנקים ולבחור בהצעה הכי טובה שניתן לעמוד בה. במידה ויש לכם משכנתא תוכלו להגדיל אותה או למחזר אותה וכך להאריך את תקופת ההחזר שלה או להגדיל את התשלומים החודשיים שלה.

 

מתי תצטרכו לקחת משכנתא לשיפוץ הבית?

בין אם ירשתם דירה ישנה ובין אם רכשתם דירה יד שנייה בעלויות נמוכות, תצטרכו לשפץ אותה קומפלט. כאמור מדובר על סכומים גבוהים שלא ניתן לעמוד בהם כאשר יש לעמוד בהוצאות אחרות ובמיוחד משפחות שצריכות גם לכלכל ילדים. לפיכך, המשכנתא היא פתרון שיסייע לכם להתקדם. כך תוכלו להמשיך בשגרת החיים, לשלוח את הילדים לחוגים, לשלם על מורים פרטיים, לנסוע לחופשות ולשלם הוצאות יום יומיות כמו חשבונות ומשכנתא על הבית. בנוסף, תהיו פחות לחוצים ותוכלו לפרוס את המשכנתא ליותר שנים ובמקביל לקבל דירה משופצת שניתן לגור בה ברווחה.

 

השיפוץ לא נגמר כמו שהוא מתחיל

פעמים רבות אנו מתכננים שיפוץ מקיף בבית ומקבלים הצעת מחיר מפורטת. ההצעה יכולה לכלול רק את העבודה או את העבודה וחומרי הבנייה. למרות זאת, יהיו הוצאות נוספות כמו כלים סניטריים, פנלים, ריצוף, ריהוט, מטבח חדש, ציוד ועוד. בנוסף, הצעות המחיר של קבלני השיפוץ לא תמיד מדויקות כי הכמויות של חומרי הבנייה למשל, לא תואמות למציאות או שצריך עוד כוח אדם וכד'. לכן, העלויות לא משקפות את מה שבפועל. זאת הסיבה שצריך לקחת משכנתא לשיפוץ שתהיה גדולה ב-30% ממה שמופיע בהצעה וכך לדעת שאתם מכוסים מפני הפתעות לא צפויות.

שיפוץ דירה

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם