למי מתאימה השתלת שיניים?

לא לכל אחד מתאימה השתלת שיניים ולכן ישנם פתרונות נוספים ככל שרפואת השיניים מתקדמת. המאמר יבדוק למי מתאימה השתלת שיניים ומה משפיע על ההצלחה שלה.

 

למי לא מתאימה השתלת שיניים?

השתלת שיניים אומנם יכולה להתאים לרוב האנשים אך ההצלחה שלה תלויה בגורמים מסוימים. למשל, אנשים מעשנים, אנשים עם בעיות בחניכיים ובחלל הפה, בעיות בריאות או עצם לסת שאינו תקין, עלולים להיות מועמדים פחות טובים להשתלת שיניים. השתלים המלאכותיים מחליפים את השיניים הטבעיות ומוחדרים לעצם הלסת. לאחר ההשתלה בונים כתר על השן ואם מדובר על מספר שיניים מתקינים גשר או תותבת שניתן לשלוף. אנשים שמזניחים את השיניים וסובלים מדלקות חניכיים יכולים להיתקל בבעיה. בנוסף, אנשים עם עודף משקל ובעיות סוכרת יפחיתו את סיכויי ההצלחה של ההשתלה. בין אם מדובר על השתלת שיניים בחולון ובין אם על השתלת שיניים בחיפה, חשוב למצוא רופא שיניים מקצועי שיאתר בעיות בריאותיות ויציע פתרונות אחרים.

 

למי כן מתאימה השתלת שיניים?

כל אדם בריא שמקפיד על בדיקות שיניים שגרתיות, חניכיים בריאות, צחצוח נכון והיגיינה יתאים להשתלת שיניים. יחד עם זאת, חולי סרטן שיש להם גידולים בראש או בצוואר יצטרכו למצוא פתרונות אחרים מאחר והם נוטלים תרופות ועוברים הקרנות שעלולות להפחית את סיכויי ההצלחה של ההשתלות. בנוסף, כאשר מגיעים להשתלת שיניים הרופא צריך לבדוק האם עצם הלסת תקין, אינו רך מדי והאם ניתן לבצע את ההשתלה. במידה ולאחר עקירת השן אין עצם לסת, יש לתת זמן להתאחותה ורק לאחר שהיא צומחת לעבור את ההשתלה.

 

פתרונות שיגבירו את ההצלחה של השתלת שיניים

מאחר ומדובר על ניתוח כירורגי לכל דבר רופא השיניים צריך להיות מנוסה בפרוצדורה זו. הוא צריך להתאים את גודל וקוטר השתל למבנה הפה של המטופל ולאבחן אם הוא אכן בריא כדי לעבור את ההשתלה. למשל, אדם הסובל מדלקת חניכיים יצטרך לקבל טיפול אנטיביוטי לפני ההשתלה ולהחלים על מנת שההשתלה תהיה מוצלחת. אנשים שאין להם עצם לסת יצטרכו פתרון של חומרים בוני עצם, שתל קצר או מוט מיוחד. לאנשים הסובלים מבעיות בקרישת הדם מומלץ להפסיק ליטול תרופות מספר חודשים לפני ההשתלה או לוותר עליה על מנת שלא יתפתח אצלם נמק.

 

הבחירה של רופא השיניים האולטימטיבי

לפני שאתם רצים לבצע השתלת שיניים, עליכם לקבל ייעוץ מקיף מרופא שיניים מומחה להשתלות שיניים שיודע לטפל בבעיות שונות ושיש לו פתרונות יצירתיים. חשוב לקבל המלצות על רופא שיניים איכותי ולנצל את ביטוח השיניים במידה ויש כיסוי על השתלות שיניים. מדובר על תהליך שאינו זול. יתרה מכך, הניתוח הכירורגי צריך להצליח ולכן הרופא חייב להיות מיומן ומנוסה. אל תתפתו למחירי רצפה מרופאים שלא קיבלתם עליהם המלצות. לסיכום, בדקו היטב את השטח לפני השתלת השיניים.

שיניים קדמיות

 

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם