רכב בתוכנית ליסינג פרטי – משכנתא או התנהלות כלכלית נכונה? כל המידע

אז, רכב בתוכנית ליסינג פרטי, האם זו משכנתא לא מוצלחת, או שמא מדובר בהתנהלות כלכלית נכונה שלא סתם כבשה את ארה"ב?

כל מה שצריך לדעת על רכישת רכב חדש, עסקאות טרייד אין אקספרס ומה שבין לבין.

ככה תעלו על רכב חלומותיכם מבלי להרגיש במשכנתא שנייה:

לא בכדי, כל כך הרבה נהגים בארה"ב נוהגים ברכבי חלומותיהם ובמסגרת של עסקאות ליסינג פרטי. ואם ה"אופנה" הזאת כבשה כבר כל כך הרבה מדינות בארה"ב, בהחלט מובן מדוע היא כל כך פופולארית ונפוצה גם בישראל. בעידן שבו כל כך הרבה נהגים נוהגים ברכבים מפוארים ויוקרתיים, חשוב לדבר על תנאי מימון 100% לרכישת רכב חדש, עסקאות טרייד אין אקספרס ועוד. האם הליסינג הפרטי כאן בכדי להישאר לנצח? כל המידע:

רכב בתוכנית ליסינג פרטי – משכנתא או התנהלות כלכלית נכונה כל המידע

עסקאות רכישת רכבים בליסינג פרטי: מיתוס או איכות חיים בתשלומים?

בין אם אתם מתכננים לרכוש פולקסווגן או כל רכב אחר, ברור שתהיו מעוניינים להנות מהעסקה האטרקטיבית ביותר. וכשמדברים על עסקאות רכבים אטרקטיביות, מדברים על ליסינג פרטי. אין ספק, כולנו מכירים את עסקאות הליסינג התפעולי, שכבר מזמן "תקעו דגל" במאה ה-21.

למעשה, נכון לשנת 2020, מעטות החברות והארגונים אשר לא משתמשות ומשתמשים ברכבי ליסינג תפעולי. ויחד עם הליסינג התפעולי מגיע גם הליסינג הפרטי, שהוא בעצם תשלומים חודשיים והחזרים חודשיים על רכישת רכבים חדשים, או משומשים.

 

רכישת רכב חדש במסגרת של ליסינג פרטי: כל מה שצריך לדעת

בין אם אתם מעוניינים לרכוש רכב חדש או משומש, תוכלו לבחור בעסקאות ליסינג פרטי שיפתחו בפניכם המון אופציות שלא חשבתם עליהן אפילו. אם עד עכשיו הגדרתם תקציב X עבור רכישת רכב, הרי שעסקאות הליסינג הפרטי מותחות את הגבולות בכמה וכמה מונים.

מאחר שאתם זוכים לריביות נמוכות ותנאי החזרים חודשיים אידיאליים, אתם יכולים בעצם להרשות לעצמכם רכבים מסוגים שלא חשבתם עליהם עד היום. וזו הסיבה לכך שאנחנו רואים יותר ויותר רכבים חדשים על הכבישים בארץ.

 

מדוע אנחנו רואים כל כך הרבה רכבים חדשים ומפוארים על הכבישים?

אנשים פשוט מרשים לעצמם לרכוש את רכבי חלומותיהם, מאחר שהם זוכים לתנאים מעולים על רכישת רכבים חדשים, לפעמים גם תנאי מימון 100% על רכב חדש. אם כך, לטעמנו ולדעתם של מיליוני נהגים בעולם, ליסינג פרטי הוא ממש לא משכנתא שנייה.

ליסינג פרטי מאפשר לכם לבחור ברכב שאתם מעוניינים לנהוג בו, וזאת מבלי להיות משועבדים לבנק במשך 30-40 שנים. לאחר 3 שנים בממוצע, לפעמים גם 5, אתם בדרך כלל כבר תסיימו לשלם על הרכב שרכשתם במסגרת של ליסינג פרטי, ככה שתוכלו להתקדם לרכב הבא שלכם. וכשמדברים על להתקדם לרכב הבא שלכם, מדברים על אותן סוכנויות רכבים שמאפשרים לכם לעשות זאת ואכן להתקדם לרכב הבא.

 

התקדמות לרכב הבא בסוף של עסקת ליסינג פרטי

בסוף של עסקת ליסינג, בדרך כלל אתם תוכלו להחזיר את הרכב לסוכנות הרכבים ולהנות מהחלפה לרכב חדש יותר. כמובן, במקביל להוספה בתשלום ב-100% מהמקרים. בכל מקרה, בין אם אתם רוכשים רכב חדש או משומש, שימו לב שאתם רוכשים רכב בתנאים המתאימים לכם כלקוחות פרטיים.

חובה לזכור, ישנם הבדלים קריטיים בין עסקאות של ליסינג תפעולי לעסקאות של ליסינג פרטי. בניגוד לעסקאות של ליסינג תפעולי, עסקאות ליסינג פרטי בדרך כלל לא יכללו הגבלות כאלו ואחרות, שזהו פרט שחשוב לזכור. ניתן דוגמה?

 

הגבלות בליסינג תפעולי שלא קיימות בליסינג פרטי

ובכן, בעסקאות ליסינג תפעלי בדרך כלל תהיה לכם הגבלה מסוימת על הנסועה במהלך השנה, כלומר, על מספר הק"מ שתוכלו לגמוע עם הרכב. מעבר לכך, ישנן הגבלות נוספות ואחרות אשר קיימות במסגרת של עסקאות ליסינג תפעולי, אבל לא קיימות במסגרת של עסקאות ליסינג פרטי.

בבואכם לבחור את סוכנות הרכבים שממנה תרכשו את הרכב הבא שלכם בליסינג פרטי, יהיה כדאי לדעת שאכן ניתן לסמוך על אותה סוכנות רכב. כמובן, יהיה מומלץ לוודא כי לאותה חברה יש מוניטין רב שנים, שהיא משרתת נאמנות את לקוחותיה ומציעה לכם את העסקאות האטרקטיביות ביותר. המלצה שלנו, בדקו את הסוכנויות המובילות בישראל, דוגמת קפיטל מוטורס הידועה.

 

רכב משפחתי

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם